Håper på nr 2.

Tiden flyr! Godt å lese at det går bra med Sarah:) Hun er stor da! Jenta mi er litt over 7 måneder, og hun bruker også 68 og 74:p Lykke til med dåpen neste helg!
 
Lykke til med dåpen neste helg! Det er veldig hyggelig med feiringen av den lille sammen med familie og nære venner. :)
 
Tiden flyr! Godt å lese at det går bra med Sarah:) Hun er stor da! Jenta mi er litt over 7 måneder, og hun bruker også 68 og 74:p Lykke til med dåpen neste helg!
Ja, syns hun vokser ekstremt fort:eek:. Kan godt stoppe tiden litt:D. Veldig spent på 3 mnd kontrollen, men det blir ikke før september, da Helsesøsteren hun har er bortreist nå:). Takk for det❤
 
Sarah 3 måneder❤

Som de dagene, ukene og månedene flyr:eek:. Det har skjedd så mye på den lille tiden❤.

Sarah prater, smiler og ler til oss hver dag:). Hun tar tak i leker og smaker på de. Elsker å bade og kjenner godt igjen kvelsrutinene, ler når jeg legger henne i senga❤. Soving på dagen er fortsatt ikke lett, hun sovner helst ved puppen og vil sove på fanget mitt.

Vi har vært/er inne i et utviklingssprang. Hun har de siste dagene nektet å ligge i vognen og kjøre bil, bare skreket. Håper det gir seg snart..

Ellers ordner vi til dåpen hjemme nå, det er jo på søndag allerede. Huset har blitt gjort rent, hagen er nesten klar, bare klippe gresset. I dag har langbordet kommet på plass. I morgen er det handling på tapeten, lørdag blir det pynting:) og baking da:). Spennende:).

Ha en fin uke❤
 
Vi var på 3 mnd kontrollen i dag:). Litt forsinket, da hs var bortreist når hun var 3mnd:). Sarah var 4140g og 50cm ved fødsel, i dag var hun 7820g og 65,5cm❤. Så hun vokser godt:D. Jeg sa til hs at jeg kommer til å begynne med mat når hun er 4mnd og fikk forståelse for det. Hun pupper ofte på dagtid, men sovet som regel godt på natten. Sarah er ikke flink til å sove på dagen. Så nå prøver jeg å legge henne på soverommet for lur, hun har sovet der ca en halvtime om gangen. Hun vil brått ikke sove i vognen, skal bare titte. Jeg solgte ergobaby original da hun ikke ville sitte i den, men kjøpte 360 og hun elsker å sitte i den om hun kan sitte forover.. Sarah er veldig langt framme fysisk og utrolig sterk i nakken, så hs sa alt med måte:).

Spent på om hun får noe reaksjon på vaksinene, hun gråt helt sykt når hun fikk de, stakkars lille jenta mi❤.
 
Stor jente, så herlig at hun vokser godt. :) Min reagerte litt på vaksinene, men gikk fint, håper det går bare bra for Sarah!
 
Ja, hun vokser veldig. Takk for det:). Det går heldigvis over❤

Ja! Litt reaksjon/bivirkning er mye bedre enn de skumle sykdommene de får vaksiner for hvert fall. Enkelt valg der! :) Likevel aller best når de små er helt friske og pigge. ♡
 
Sarah 16 uker❤

Nå skjer det mye omdagen. Tiden går rasende fort:eek:. Sarah reagerte litt på vaksinene sist uke. Hadde 3 skikkelige bæsjebleier og var slapp på kvelden. På lørdag rullet hun fra mage til rygg mange ganger:). På søndag begynte hun å bli veldig urolig og vi ser at hun begynner å få 2 små tenner nede i munn.

Hun sliter veldig og gråter endel:(. Stakkars liten.. Håper de bryter ut snart. Hun fikk paracete av meg istad, da hun ikke roet seg. Hun ble hvert fall sint når hun fikk stikkpille:(.
Men selvom det er noen tøffe dager, ler og smiler hun mye❤❤. Vakre fine jenta vår❤.

I dag er det 1 år siden jeg fikk positiv gravid test❤.

Ha en fin uke:)
 
Sarah 16 uker❤

Nå skjer det mye omdagen. Tiden går rasende fort:eek:. Sarah reagerte litt på vaksinene sist uke. Hadde 3 skikkelige bæsjebleier og var slapp på kvelden. På lørdag rullet hun fra mage til rygg mange ganger:). På søndag begynte hun å bli veldig urolig og vi ser at hun begynner å få 2 små tenner nede i munn.

Hun sliter veldig og gråter endel:(. Stakkars liten.. Håper de bryter ut snart. Hun fikk paracete av meg istad, da hun ikke roet seg. Hun ble hvert fall sint når hun fikk stikkpille:(.
Men selvom det er noen tøffe dager, ler og smiler hun mye❤❤. Vakre fine jenta vår❤.

I dag er det 1 år siden jeg fikk positiv gravid test❤.

Ha en fin uke:)
Tårer I øynene ❤❤ Tenk at det har gått så fort ❤❤
 
Back
Topp