Håper på lillebror/-søster[emoji169]

❤️❤️
 
PP 7 - CD7
Da var alle 5 letrozolpillene tatt og ventingen på el kan begynne, tenker jeg venter til cd12 før jeg begynner med el.testingen[emoji4]
 
Hva gjør Letrozol?
 
Fremme el.
I mitt tilfelle har jeg el av meg selv, men de skal gi et siste lille puff for å få god eggløsning[emoji4]
Hvorfor valgte de å gi medikamenter når du er bare i pp7? Er dette privat? Hvordan gikk du frem?
 
Hvorfor valgte de å gi medikamenter når du er bare i pp7? Er dette privat? Hvordan gikk du frem?

Fordi d tok 20 pp før vi klarte å bli gravide med nr.1 (første forsøk med letrozol). Har pcos og var hos privat klinikk den gang. Når vi nå skulle prøve på nr.2 tok jeg bare kontakt med dem igjen og fikk resept på d som funket sist[emoji4]
 
Ok, da har du pcos, ja. Trodde du mente deet ikke er noe i veien for deg. Har prøvd selv pp18 forrige gang og er nå i pp5 denne gangen.
 
Ok, da har du pcos, ja. Trodde du mente deet ikke er noe i veien for deg. Har prøvd selv pp18 forrige gang og er nå i pp5 denne gangen.

Ja, var kanskje dårlig formulert av meg på d første svaret[emoji85] Men har som sagt el av meg selv på tross av pcos'en, men letrozolen skulle liksom hjelpe den siste lille biten.
Vet du hva som gjorde at den plutselig satt i pp.18, eller var det tilfeldig?
 
PP 7 - CD10
Ett par dager til nå så begynner el.testingen, gleder meg til å ha noe å gjøre igjen[emoji16]
 
PP 7 - CD13
Da var de to første testene tatt, så får vi se når de blir sterkere. De er noe ala cd14-15 forrige mnd, og da var jo testen positiv cd16. Spent!
2fca8f1f081f47028904e6e769dd9d79.jpg
 
PP 7 - CD14
Tredje el.test er ikke noe sterkere enn dem to forrige, bare å vente og se[emoji28]
 
Håper det snart sitter en spire hos deg :)

Takk, og i lige så[emoji5] Så du hadde vært å kommentert inne på "vi som mistet i september"-tråden. Håper d går greit med deg nå[emoji173]️
 
PP 7 - CD 16
Jøsses, da var el.testen positiv samme cd som forrige syklus[emoji16]
Nå er det bare å gjøre det som må gjøres, så krysser vi fingre og tær for at det blir oktoberbaby på oss[emoji173]️
e947cd79d8d7505f87d74e81cb67e851.jpg
 
Back
Topp