Håper på lillebror/-søster[emoji169]

PP 6 - 8 dpo (CD26)

Svært negativ test i dag også, kjenner håpet svinner litt (siden jeg fikk strek 8 dpo forrige gang).
MEN jeg skal gi d ett par dager til før jeg konkluderer med noe som helst[emoji12]
 
Jeg kjenner igjen følelsen. Sånn var det sist så da er det helt logisk at det skal være slik denne gangen også [emoji173]
Håper virkelig den dukker opp i morgen [emoji7]
 
Jeg kjenner igjen følelsen. Sånn var det sist så da er det helt logisk at det skal være slik denne gangen også [emoji173]
Håper virkelig den dukker opp i morgen [emoji7]

Kjip følelse, men d gjør jo at jeg er forberedt på tr, så får d heller bli en positiv overraskelse om d skulle vise seg at jeg er gravid[emoji4] Når testet du positivt forrige gang i forhold til denne gangen? Samme?
 
Det er sant [emoji4] Håper fortsatt på to streker!!
Forrige gang fikk jeg svak strek 9 dpo. Denne gangen fikk jeg sterk strek over digital 9 dpo [emoji18] Så sterkere denne gangen [emoji4] Gjør forøvrig at jeg tenker mer på tvillinger [emoji23][emoji23]
 
Det er sant [emoji4] Håper fortsatt på to streker!!
Forrige gang fikk jeg svak strek 9 dpo. Denne gangen fikk jeg sterk strek over digital 9 dpo [emoji18] Så sterkere denne gangen [emoji4] Gjør forøvrig at jeg tenker mer på tvillinger [emoji23][emoji23]

Olala, TENK om d er tvillinger da[emoji16]
Gleder meg til å følge svangerskapet ditt[emoji173]️
Håper formen blir ok nok til at du får oppdatert her inne (av og til hvertfall)[emoji5]
 
PP 6 - 9 dpo (CD27)
Æsj og æsj, negativ test i dag også, nå tror jeg ikke d er noe særlig til håp om positiv test denne runden... Da får vi håpe på oktoberbaby vel[emoji849]
 
PP 6 - 9 dpo (CD27)
Æsj og æsj, negativ test i dag også, nå tror jeg ikke d er noe særlig til håp om positiv test denne runden... Da får vi håpe på oktoberbaby vel[emoji849]
Æsj, negative tester er kjedelig, meen det er jo fryktelig tidlig enda da, så jeg håper for deg i noen dager til ;)
 
Æsj, negative tester er kjedelig, meen det er jo fryktelig tidlig enda da, så jeg håper for deg i noen dager til ;)

Er sant d, men klarer ikke å legge fra meg at jeg fikk positiv digital 10 dpo sist og da hadde jeg hatt streker noen dager før d også[emoji85]
 
PP 6 - 10 dpo (CD28)
Blir ikke noe test i dag, skal heller ta en test på julaften dersom tr ikke har vist sitt grufulle åsyn innen den tid[emoji849]
 
Æsj, jeg liker ikke at den luringen ikke har gitt lyd fra seg enda [emoji51] Jeg vil ha deg med inn på termingruppa! [emoji173]
 
Æsj, jeg liker ikke at den luringen ikke har gitt lyd fra seg enda [emoji51] Jeg vil ha deg med inn på termingruppa! [emoji173]

[emoji173]️
Har så INNMARI lyst å bli med også[emoji17] Satser på å komme i en av dem neste[emoji6] Og som sagt; blir å snike på hvordan d går med deg uansett[emoji5]
 
PP 6 - 11 dpo?[emoji848]
Tror jammen jeg hadde el en dag før jeg gikk ut ifra, for har spottet litt i dag, regner med tr kommer i morgen. Dritt!!
Da er d bare å begynne på 3 runde med letrozol, TENK at d gikk på første forsøk med mini, men nå nytter d ikke uansett hvor godt vi treffer el[emoji849] Tro om kroppen ennå er litt i "ulage" etter SA'en... Nå må vi bare nyte jula med den flotte gutten vi har, så krysser jeg fingrene for at han blir storebror i løpet av 2018 hvertfall[emoji5]
 
Nei. Nei. Nei. Nei.... [emoji22] Du skulle jo ikke få tante stygg på besøk!!! Åå, nå ble jeg skikkelig lei meg [emoji173]
Du kan vel fortsatt rekke september? Jeg mener, neste omgang treffer dere [emoji7] Gir ikke fra meg plassen din helt enda!!

Jeg kommer til å oppdatere så ofte jeg orker og kan [emoji4]
Blir nok en ny dagbok på september etterhvert også, men jeg liker å skrive i de gamle dagbøkene. Det har vært godt å lese min gamle dagbok nå som jeg igjen er på'n med ny graviditet [emoji4] Spesielt med brun utflod/små blødninger pga crinone og slik [emoji4]

Jeg håper dere får en veldig, veldig fin jul [emoji7][emoji173] At dere koser dere masse!!
 
Nei. Nei. Nei. Nei.... [emoji22] Du skulle jo ikke få tante stygg på besøk!!! Åå, nå ble jeg skikkelig lei meg [emoji173]
Du kan vel fortsatt rekke september? Jeg mener, neste omgang treffer dere [emoji7] Gir ikke fra meg plassen din helt enda!!

Jeg kommer til å oppdatere så ofte jeg orker og kan [emoji4]
Blir nok en ny dagbok på september etterhvert også, men jeg liker å skrive i de gamle dagbøkene. Det har vært godt å lese min gamle dagbok nå som jeg igjen er på'n med ny graviditet [emoji4] Spesielt med brun utflod/små blødninger pga crinone og slik [emoji4]

Jeg håper dere får en veldig, veldig fin jul [emoji7][emoji173] At dere koser dere masse!!

[emoji173]️
Ja, d var kjipern!! Nå skal d sies at d ble kun med den ene gangen i går, samt en gang på morgenen i dag...tenker dog at hun nok er på plass i morgen tidlig[emoji51] September ryker nok for min del, skal jeg rekke d må jeg få el før cd12, og d har aldri skjedd før[emoji85]
Får leve gjennom din spenning og svangerskap så lenge, kommer etter etterhvert[emoji5]
Tusen takk for det og i lige så[emoji16] Håper julen deres blir magisk[emoji319]
 
PP 7 - CD1

Da var vi i gang med ny pp, prøver på letrozol igjen, går d ikke på denne 3 kuren heller skal jeg høre om jeg kan prøve dobbel[emoji848]
Ikke akkurat hyggelig at hun valgte å dukke opp i full vigør på selveste julaften, men men. Satser på positiv test innen rimelig tid[emoji173]️
Riktig god jul til dem som skulle finne på å titte innom[emoji319][emoji1335]
 
PP 7 - CD3
Ny letrozolkur startet, så får vi se om hellet er med oss denne gangen[emoji4] Tvi tvi!
 
Tvi tvi!!! Denne gangen håper jeg det klaffer [emoji173]
Håper du hadde en fin julefeiringen [emoji8]
 
Æsj! Kjedelig at tanta kom :( Nå må det bare gå! Heia heia :D
 
Back
Topp