Håper på et lite frø

34+0 !!
4 dager til høygravid.
44 dager til termin :)

Tenk at jeg har kommet så langt :O <3

Har hyppige kynnere nå og forrige uke hadde jeg en del mensmurringer, men det sistnevnte har gått over :) Tulla i magen beveger seg flittig og jeg merker at hun er ganske stor nå. Ligger med rumpa på ve side og sparker overalt bort på hø side også :) Merker at hun noen dager er veeldig aktiv og at hun da dagen etterpå er noe roligere.

Har råmelk (siden uke 22) og ellers har vannet kommet i fingre og føtter. Kjenner at fingrene er stive på natten. Sover ikke veldig bra - urolig og må ofte tisse :)

Neste store milepæl om knappe 3 uker - 37+0!
 
Wæææ!! Bare 4 dager til høygravid jo! :eek:
Shit just got real!
 
35 uker!
Høygravid og det merkes :) Sover dårlig på nettene, er sliten, trøtt, har kort lunte og er pottetett i nesa :) Har fortsatt en del kynnere - spesielt på kvelden, men ikke noe nedpress og mensmurringane har gått litt over :) Vi har hatt mye besøk i det siste og svigerfamilien feirer jul hos oss i morgen, så jeg er litt ekstra sliten. Mannen hjelper heldigvis mye til :)

God jul!! :)
 
35 uker!
Høygravid og det merkes :) Sover dårlig på nettene, er sliten, trøtt, har kort lunte og er pottetett i nesa :) Har fortsatt en del kynnere - spesielt på kvelden, men ikke noe nedpress og mensmurringane har gått litt over :) Vi har hatt mye besøk i det siste og svigerfamilien feirer jul hos oss i morgen, så jeg er litt ekstra sliten. Mannen hjelper heldigvis mye til :)

God jul!! :)

Gratulerer med status høygravid!! :D

Håper dere får en fin feiring i morgen ❤️
 
Gratulerer med å kunne kalles høygravid! [emoji4]

Ønsker deg en god jul! [emoji173] Håper du får hvilt litt også.
 
Gratulerer med å kunne kalles høygravid! [emoji4]

Ønsker deg en god jul! [emoji173] Håper du får hvilt litt også.

Takk! ❤ God jul til deg også Vi får legge inn noen hvilepauser mellom slagene :)
 
37+0!

Hun er nå ferdigutviklet og skal bare bli litt tjukkere :)

Er såå klar til å møte henne! Dessuten begynner jeg å bli litt lei :D Har en del vann i hender, fingre, føtter, ankler og legger.. Sover dårlig og er konstant tett i nesa. Trøtt, men prøver å samle energi til fødselen - lettere sagt enn gjort :D

Fødebagen er nesten ferdigpakket og mangler å vaske et par småting samt rydde litt her hjemme :)
 
37+0!

Hun er nå ferdigutviklet og skal bare bli litt tjukkere :)

Er såå klar til å møte henne! Dessuten begynner jeg å bli litt lei :D Har en del vann i hender, fingre, føtter, ankler og legger.. Sover dårlig og er konstant tett i nesa. Trøtt, men prøver å samle energi til fødselen - lettere sagt enn gjort :D

Fødebagen er nesten ferdigpakket og mangler å vaske et par småting samt rydde litt her hjemme :)

Grattis med å være innenfor termin :D
Tenk, nå er det ikke lengre prematur baby om hun kommer ❤️
 
Tror forresten at en del av slimproppen gikk i går kveld! :) Og har mye kynnere og mensmurringer.
 
Grattis med å være innenfor termin :D
Tenk, nå er det ikke lengre prematur baby om hun kommer ❤️

Jaa! Nå nærmer vi oss skikkelig! Det er litt skummelt også. Snart har vi et minimenneske å ta vare på :)
 
37+3

Er så sliten og lei i dag. Sover så dårlig på nettene og er så trøtt hele dagen.. Vil gjerne at hun ruger litt til, men samtidig kan hun komme snart :) Er så tett i nesa og sammen med trøttheten gjør det at det hodepinen ligger og lurer. Har vann i føtter og hender og føler meg som en flodhest. Er så negativ i dag, ikke meningen, meeeeen!
 
Håper du finner litt søvn og energi en plass ❤️
 
Håper du finner litt søvn og energi en plass ❤️

Takk <3 Tror topplokket har mye av skylden. Grubler så mye og bekymrer meg for alt som kan skje. Har gledet meg så lenge over endelig å skulle bli mamma og det føles litt uvirkelig at det faktisk snart nærmer seg og at det nok kommer til å gå bra :)
 
Takk <3 Tror topplokket har mye av skylden. Grubler så mye og bekymrer meg for alt som kan skje. Har gledet meg så lenge over endelig å skulle bli mamma og det føles litt uvirkelig at det faktisk snart nærmer seg og at det nok kommer til å gå bra :)

Sliter med akkurat det samme! Hodet kunne nok trengt enda litt mer tid til å fordøye dette, men det går nok bra da :)
 
Back
Topp