Håper på et lite frø

IMG_20170911_090747.png Ny uke og halvveis!
Oul i morgen.. Gruer meg veldig. Livredd for at de skal finne avvik, enten på knøttet eller morkaken/blodforsyningen. Mest sannsynlig er vel alt bra :) Det er rart - for 2 uker siden kunne ikke oul komme fortere og nå skulle jeg nesten ønske den ikke var før neste uke :p Jeg kjenner mye aktivitet og magen vokser, det må vel være gode tegn :)
 
Vis vedlegget 232204 Ny uke og halvveis!
Oul i morgen.. Gruer meg veldig. Livredd for at de skal finne avvik, enten på knøttet eller morkaken/blodforsyningen. Mest sannsynlig er vel alt bra :) Det er rart - for 2 uker siden kunne ikke oul komme fortere og nå skulle jeg nesten ønske den ikke var før neste uke :p Jeg kjenner mye aktivitet og magen vokser, det må vel være gode tegn :)
Lykke til på ul i morgen og gratulerer med å ha kommet halvveis ❤️
 
Vis vedlegget 232204 Ny uke og halvveis!
Oul i morgen.. Gruer meg veldig. Livredd for at de skal finne avvik, enten på knøttet eller morkaken/blodforsyningen. Mest sannsynlig er vel alt bra :) Det er rart - for 2 uker siden kunne ikke oul komme fortere og nå skulle jeg nesten ønske den ikke var før neste uke :p Jeg kjenner mye aktivitet og magen vokser, det må vel være gode tegn :)

Lykke til i morgen og grattis med milepælen :D
 
IMG-20170912-WA0089.jpg
20+2
Alt så bra ut på oul! Det var en liten turnjente der inne - med friskt hjerte, nyrer, magesekk, urinblære, hjerne og fine tidsriktige mål av hodeomkrets, lårbein osv :) Nok fostervann, sunn placenta og blodkar :) Nå har jeg senket skuldrene <3
 
Vis vedlegget 232277
20+2
Alt så bra ut på oul! Det var en liten turnjente der inne - med friskt hjerte, nyrer, magesekk, urinblære, hjerne og fine tidsriktige mål av hodeomkrets, lårbein osv :) Nok fostervann, sunn placenta og blodkar :) Nå har jeg senket skuldrene <3

Gratulerer så mye med turnerjenta <3
 
Hvordan går det?

Hei! Takk som spør - alt går bra med oss :) Merker at lille vokser og at bevegelsene har forandret seg både ved at de kjennes overalt og at det ikke lenger er små spark, men heller større bevegelser og kraftigere dult :)
 
28+0 og siste trimester!
86 dager igjen!

Lille vokser i takt med magen, som nå begynner å bli riktig så stor syns jeg :) Kjenner mye bevegelser og det er så koselig :) Nå har hun gode muligheter for å overleve dersom hun skulle melde sin ankomst, men satser på at hun velger å bli litt lenger.

Glukosebelastningstest og ny kontroll på tirsdag, da må jeg også spørre om å få tatt influensavaksinen :)
 
Gratulerer med å ha nådd tredje trimester :D
 
Gratulerer med å starte på tredje trimester! [emoji322]

Det er så stas med skikkelige bevegelser. Godt å vite at det kan gå bra om hun kommer tidlig, men det beste er jo å få ruge en stund til. [emoji6][emoji173]
 
28+2

Var på kontroll i dag :) Ultralyd viste tydelig at det fortsatt er jente :) Hun ligger litt over gjennomsnittet i str og alt ser fint ut :)

Mamma har strikket hentesett og jeg har strikket en body, indies daffebukse, sokker, skappelgenser og nå holder jeg på med noen små restegarnprosjekter :)
 
Hvordan går det her da? [emoji4] Snart bare ti små uker igjen?

Alt vel her! 30 uker i morgen og 10 uker igjen :D På en måte går tiden fort nå :) Ingen store plager, bortsett fra litt dårlig nattessøvn og litt småtteri. Hvordan går det med deg? :)
 
Alt vel her! 30 uker i morgen og 10 uker igjen :D På en måte går tiden fort nå :) Ingen store plager, bortsett fra litt dårlig nattessøvn og litt småtteri. Hvordan går det med deg? :)
Godt å høre at det er få plager.[emoji4][emoji106] Synes det går veldig fort nå! Ser for meg at desember i alle fall kommer til å suse avgårde. Jeg har ingen plager, så her går det fortsatt bra. Litt trøtt og sliten innimellom, men om det skyldes høst og mørke eller graviditet, vet jeg ikke helt. Har visst jernmangel da, så det kan jo være det.
 
Godt å høre at det er få plager.[emoji4][emoji106] Synes det går veldig fort nå! Ser for meg at desember i alle fall kommer til å suse avgårde. Jeg har ingen plager, så her går det fortsatt bra. Litt trøtt og sliten innimellom, men om det skyldes høst og mørke eller graviditet, vet jeg ikke helt. Har visst jernmangel da, så det kan jo være det.

Jernmangel har jeg også og blir rimelig forstoppet av jerntablettene :D Men fullkorn, frukt og joghurt hjelper på. Utrolig å temke på at vi har kommet så langt :Heartred Føler litt at jeg akkurat har passert 12 uker, men så nærmer det seg faktisk fødsel! :)
 
Jernmangel har jeg også og blir rimelig forstoppet av jerntablettene :D Men fullkorn, frukt og joghurt hjelper på. Utrolig å temke på at vi har kommet så langt [emoji813]red Føler litt at jeg akkurat har passert 12 uker, men så nærmer det seg faktisk fødsel! :)
Ja, nå er vi virkelig kommet langt. Da jeg ventet på å nå uke tolv gikk det sååå seint, men nå går det unna! [emoji4]
 
Back
Topp