Håper på et lite frø

10+0: ny uke!
14 dager til uke 12!
16 dager til ny tul :)
Milepæl: forbi der jeg mistet sist :)

Føler meg igrunn akkurat slik som forrige uke: trøtt, ømme brystvorter og brystene har blitt litt større, mensmurringer av og til, litt uggen til tider. Har litt avsmak på kjøtt. Altså har jeg det slett ikke så ille. Det er vel utover nå at symptomene kan komme til å dabbe litt av. Jeg håper egentlig ikke det - jeg kommer vel til å bli ganske stresset viss symptomene forsvinner selvom jeg vet at det er vanlig :p

Grattis med ny uke :D
 
10+4: hørte hjertelyden med doppler :Heartred Over en uke siden tul, så det var deilig :) Bare 12 dager til neste tul :)
 
IMG_20170709_081411.png

11 uker!
7 dager/1 uke til 12 uker :)
9 dager til tul :)

De samme symptomene som forrige uke samt anfall av sult og har hatt hodepine de dagene jeg har drukket for lite vann - så obs obs!
 
Grattis med 11!! :D
 
11+4:
hørte hjertelyden med doppler igjen :Heartred 1 uke siden sist. Sov så dårlig i natt og var så urolig da jeg våknet, men fant den heldigvis :) 3 dager til 12 uker og 5 dager til ny tul.

Såå koselig å finne hjertelyden ❤️
Prøve for første gang her i går, men fant ingenting. Men er jo litt tidlig da ;)

3 dager igjen til 12 er jo ingenting! Herregud, det går unna nå altså! :woot:
 
Såå koselig å finne hjertelyden ❤️
Prøve for første gang her i går, men fant ingenting. Men er jo litt tidlig da ;)

3 dager igjen til 12 er jo ingenting! Herregud, det går unna nå altså! :woot:

Ja, helt uvirkelig at jeg nærmer meg 12 uker :wideyed: Tror ikke det er så lett å finne den så tidlig, tenker heller at jeg har hatt litt flaks :D
 
Ja, helt uvirkelig at jeg nærmer meg 12 uker :wideyed: Tror ikke det er så lett å finne den så tidlig, tenker heller at jeg har hatt litt flaks :D

Fant min egen puls da :p
Får gi det noen dager før nytt forsøk ;)
 
12+0 !
2 dager til TUL :)
198 dager igjen :D
Knøttet er så stor som en plomme :)

Er fortsatt trøtt, tisser ofte, har tidvise såre brystvorter og er oppblåst. Er også veldig hormonell.. Grugleder meg til tul om 2 dager. Tror nok hjertet slår da jeg fant hjertelyden med doppler på torsdag og jeg håper knøttet har utviklet seg som det skal :) Forteller det til mannens familie om alt er fint på ul. Foreldrene mine vet det allerede :)
 
Gratulerer med den første store milepælen!! :smiley-bounce012
Så stas at du er kommet dit :D
TUL går nok så fint atte :) Gleder meg til å høre om det på tirsdag!
 
Gratulerer med den første store milepælen!! :smiley-bounce012
Så stas at du er kommet dit :D
TUL går nok så fint atte :) Gleder meg til å høre om det på tirsdag!

Takk, søta! Syns nesten det er helt uvirkelig om alt er bra, men må jo bare stole på at kroppen klarer å lage en frisk baby! Naturens vidunder :) :)
 
Hjeeeelp. Jeg gruer meg så veldig til i morgen :nailbiting: nesten så jeg ikke tørr å gå.. Er livredd for at gyn finner avvik, evt at knøttet ikke har vokst skikkelig. Mannen er veldig rolig da, det hjelper litt.
 
Lykke til på UL imorgen :) Går nok helt sikkert kjempebra, men kan skjønne din bekymring ❤️
 
Tror det er helt normalt å grue seg litt til UL. Jeg gruer meg i hvertfall alltid litt mer enn jeg gleder meg ;)
Dette skal nok gå bra! Lykke til :D
 
Back
Topp