Håper på et lite frø

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei! Tenkte jeg skulle prøve meg på en dagbok for å få lettet litt på tanketrykket rundt prøvigen og drømmen og en liten spire.
Jeg er 28 år og mannen min og jeg begynte prøvingen skikkelig høsten 2016. Jeg sluttet på p-pillen i des 2015 og har siden hadde hatt tidvise lange og ureg sykluser (30-60 dager). Etter p-pilleslutt brukte vi ikke beskyttelse, men tenkte at skjer det så skjer det. Trodde egentlig jeg kom til å bli gravid veldig fort.. I januar i år kontrollerte jeg eggløsning med tester og målte temp (ikke hver dag, så denne var ikke helt til å stole på). Da klaffet det faktisk!
Dessverre endte dette i SA uke 9+5 den 13.mars. Nå prøver vi på nytt!

- sa uke 9+5 13.mars
- pp1: 35 dager.
- pp2: el ca 7.mai, ikm 20.mai. POS test 17.mai 10dpo (etter skyggestreker fra 8dpo).
 

Vedlegg

  • IMG_20170407_092306.png
    IMG_20170407_092306.png
    118,9 KB · Visninger: 80
Last edited:
Masse lykke til! Måtte spiren sitte snart :D
 
  • Liker
Reactions: K.B
Takk! Håper det også! Og at den sitter i 9 mnd! I dag har jeg igrunn skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen samt kviseutbrudd og er fysen på potetgull og godis. Så jeg håper ikke sa'en har klussa så mye med syklusen at lf er blitt ultrakort.
 
Takk! Håper det også! Og at den sitter i 9 mnd! I dag har jeg igrunn skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen samt kviseutbrudd og er fysen på potetgull og godis. Så jeg håper ikke sa'en har klussa så mye med syklusen at lf er blitt ultrakort.
Måtte tr holde seg laaangt unna :)
 
Ja! Hvordan ser tempen din ut nå? Testen var i alle fall veldig postiv i går, så nå slipper det nok snart! Spennende :)
 
Ja! Hvordan ser tempen din ut nå? Testen var i alle fall veldig postiv i går, så nå slipper det nok snart! Spennende :)

Tempen min holder seg fortsatt stabil :) den hopper nok ikke før tirsdag tenker jeg :)
 
  • Liker
Reactions: K.B
IMG_20170410_085916.png Hurra for tempen :) Nå er jeg på veg til gyn for å kontrollere hcg etter sa'en. Tipper den er neg og om jeg så hadde vært gravid igjen, ville den nok ikkje slått ut enda uansett :p Skulle ha endret timen til neste uke, haha.
 
Spørre pent om ny time neste uke:p

Lykke til

Takk! Haha, får nok pent ta en hjemmetest neste uke dersom jeg tenker at jeg er gravid kjenner jeg gyn rett :p Neida, hun gynekologen min er veldig hyggelig, de fleste får vel bare beskjed om å ta en hjemmetest og melde seg dersom den er pos etter 4 uker. Tror timen i dag er ment som en ettersamtale også :) Har ikke tenkt ut så mange spørsmål egentlig. Får nok ikke så mye ekstra oppfølgning dersom jeg er gravid igjen, bortsett fra tidlig ul håper jeg, kanskje.. :)
 
Jeg har vært hos gyn nå, hun kunne ikke se noen rester, men hun trodde ikke at hcg kom til å være neg enda og ville i få fall ha meg inn på enda en kontroll. Sjekket med strimmel selv i dag og den var i alle fall negativ - så jeg er ved godt mot! Skjønner ikke helt hvorfor hun var så skeptisk :D
 
Back
Topp