Håper på det lille mirakelet :)

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Tenker det kan være greit å føre en liten dagbok som så mange av dere andre gjør :)

Etter at jeg sluttet på ppillene i mars 2013 har vi prøvd på å få et lite mirakel.

Jeg hverken testet etter EL eller tempet de første 12 mnd og vi håpet vel egentlig bare på at det skulle klaffe.
I pp13 begynte jeg å tempe, og til mim store overraskelse fikk jeg endelig en positiv g-test :)
Dette ble en kortvarig lykke da jeg mistet i SA i uke 11.

Nå har jeg ihvertfall opplevde en gang at jeg kan bli gravid, så jeg har fått litt nytt mot og er klar til å fortsette prøvinga med det samme :)

En pp med EL-testing og temping er over og desverre har det ikke klaffet nå, men jeg går med positive tanker inn i pp2 :D
 
Så kost at du får dagbok:).

Trist at du mistet:(. Masse lykke til❤️

Takk :)

Tenkte at det er jo egentlig ikke så dumt å følge med på kroppen og det som skjer. Kommer jo ikke til å huske det :p hehe

Blir sikkert gøy å se tilbake på i senere tid og :)
 
PP2: TR på besøk...

CD 1:

TR kom uvelkommen på besøk i dag, som vil si starten på pp2.
Formen er dårlig etter 1.5 uke med forkjølelse, men litt bedre enn i går :)

CD 2:
Morgen:
Sovnet fort i går kveld, men våknet ved 3 tiden og trodde der var morgenen:confused:
Sovnet heldigvis igjen og sov til 0800.
Trøtt og tett i nesa :rolleyes:

Ettermiddag/kveld:
Mens"smerter" for første gang på 20 år :oops:

CD 3:
Morgen-tidlig ettermiddag:
Ingen "smerter" foreløpig i dag heldigvis. Formen er bedre, så kan virke som det kanskje hjelper litt med jerntabletter :)

Sen ettermiddag:
Trøtt nå :(

CD 4:
Dovenhetsfølelse i hele kroppen, periodevis hjertebank, kroppen kjennes tom for energi, småkvalm og svimmel

CD 5:
Da ser det ut til at TR har dratt igjen og at ihvertfall lengden på besøket hennes har normalisert seg :)
Da er det vel bare å vente på EL testing som jeg tenkt å starte med på CD 10 denne gangen :)
Småkramper i beina i kveld, og føler meg daff...
Var visst ikke helt ferdig md TR allikevel...:rolleyes:

CD 6:
Prøvde meg på jobb, men måtte dra hjem igjen etter 3 timer :(
Ligger under pleddet med klær og varmepumpa på og fryser, men ingen feber...:confused: svimmel, småkvalm og verking i kroppen.
Litt ømhet på høyre side i underlivet i dag og rundt hofte mot korsryggen.
 
Last edited:
Har i dag vært i Sverige og shoppet godteri for skravlekveld med Huleboer! :)

Hjertet i halsen da jeg gikk bort for å hilse på Mirell, som viste seg å være heeelt ufarlig ;) hehe
 

Vedlegg

  • 1412937107308.jpg
    1412937107308.jpg
    50,7 KB · Visninger: 60
Hadde en veldig hyggelig skravlekveld i går som jeg håper kan gjentas flere ganger :D
Henta mannen på vei hjem og kom meg ikke i seng før kl 2.
Sliten i dag, men var verdt det :D

I dag har jeg fått spm om å bli med på konsert med Stage Dolls og har egentlig veldig lyst til å bli med. Vet derimot ikke om jeg orker siden formen ikke er topp og jeg rett og slett føler meg litt tom for energi om dagen :confused:
 
Last edited:
I dag har vi vært i bursdagsfeiring hos min nevø som blir 12 :)
Stapp mett av pølser og kaker, og ligger nok rett ut på sofaen resten av kvelden både mannen, bikkja og meg :p

Supertrøtt nå og regner med at jeg sovner tidlig i kveld :)
 
Klarte selvfølgelig å tråkke i hundebæsj i dag så kvelden ble litt sen da jeg måtte vaske og tørke sko :eek: jaja, shit happens
 
Så kjekt at du har fått dagbok :D
 
Sykemeldt på 3. Uke nå og er helt tappet for krefter om dagen. Håper legen kan ta noen prøver iløpet av uka og at de klarer å finne noen svar.
Ganske lei av at det har gått sånn opp og ned med formen siden 2011 nå ja :(

Gjør det jeg klarer for å prøve å bli bedre, men med en grinete sjef i tillegg går det jaggu meg utover psyken og :p


Leger er treige har jeg funnet ut i dag :p
 
Last edited:
PP2: Venter på EL

CD7:


TR har endelig bestemt seg for å dra videre, så nå er det bare å vente på å begynne med EL testing...
Håper virkelig det klaffer nå som ingen skader er i hus, og jeg begynner å teste litt tidligere enn forrige pp :D

CD8:
Vært hos legen og hentet sykemld. Endelig fått bekreftet at jeg skal få tatt noen prøver ved utgangen av sykemld :)
Føler meg utslitt, men holder motet oppe :)
Klør i fingrene etter å teste etter EL... :p
Litt ømhet i underlivet på kvelden.
Får ikke sove pga kramper i armen :(

CD9:
Jaja, da begynner jeg testingen i dag da:rolleyes:
Hadde egentlig planer om å teste på ettermiddag/kveld, men siden det ofte er lett å glemme seg bort med drikke og tissing så fant jeg ut at jeg skal prøve på morgenen.
Vil vel uansett se en forandring fra dagene og kanskje finne toppen :D
Og med temping og aksjer ved siden av så bør jeg vel klare å finne noe :p

CD10 og 11:
Ingen spesielle symptomer.
Litt økt utflod på CD 11...

CD12:
Småstikninger på venstre side. Håper det kan være tegn på at EL nærmer seg :)

CD13:
Fortsatt negativ EL test, men syns den er litt sterkere i dag :)
Rennende nese og øyne da jeg våknet, svimmel og kvalm og prikking i kroppen. Håper det gir seg snart!!!

CD14:
Vondt hodet faktisk :eek:
Kan ikke huske sist :confused:
Stiv i ledda, men har klart å rydde litt ihvertfall :)

CD15:
Masse murringer og stikninger i dag.fortsatt negativ EL test.
Svimmel, kvalm, masse luft/oppblåst, småvondt i hodet og øm i ledd (spesielt korsrygg)

CD16:
Litt EL slim igjen og litt høyere temp :)
Stiv i alle ledd, knirker og knaker overalt :(

CD17:
Tempen har steget enda mer, så blir spennende å se hva FF sier om et par dager :)
Verking i fingrene i dag! Håper på noen svar hos legen til onsdag :)
 
Last edited:
Vi ligger ganske likt nå. Er på CD 11 :)
 
Testet i går og i dag. Like svak strek på begge. Har du begynt? :)

Tenkte jeg skulle begynne i morgen. Klør litt i fingrene :p hehe
Blir spennende å se hvordan de reagerer før EL. Fikk ikke med meg det forrige pp..
 
Back
Topp