Håper på å bli foreldre for første gang <3

10+6

ENDELIG begynner formen å lette :D
Såååå deilig å føle seg mer som seg selv igjen!

Kvalmen og brekningene er ikke til å unngå på morgen og ved tannpuss, men resten av dagen får jeg holdt det i sjakk med spising og mandler. Så begynner energien også å komme litt tilbake. :)

Selvfølgelig blir jeg jo litt urolig av det og tenker at nå har det kanskje gått galt :p men innimellom klarer jeg å nyte graviditeten igjen :)

Så herlig at det endelig letter og at du ikke er kvalm hele tiden :D Er vel rundt denne tiden det kan pleie å avta med sånt? :)
 
Så herlig at det endelig letter og at du ikke er kvalm hele tiden :D Er vel rundt denne tiden det kan pleie å avta med sånt? :)

Ja, så sykt deilig! Har vært litt dårligere igjen i dag, men klarte likevel å lage middag (av medium avansert typen) og vært litt ute sammen med byggearbeidene her. Det hadde aldri gått før :D

Hører mange si at de er bedre etter 12 uker og noen sier etter 1. September, men det er vel veldig individuelt. :) flott jo fortere det skjer :D mamma spydde i 9 måneder, så håper jo ikke bli slik :)
 
Ja, så sykt deilig! Har vært litt dårligere igjen i dag, men klarte likevel å lage middag (av medium avansert typen) og vært litt ute sammen med byggearbeidene her. Det hadde aldri gått før :D

Hører mange si at de er bedre etter 12 uker og noen sier etter 1. September, men det er vel veldig individuelt. :) flott jo fortere det skjer :D mamma spydde i 9 måneder, så håper jo ikke bli slik :)

Det kommer seg litt hvertfall, bedre enn ingenting :) September eller semester? :-D Håper du slipper det samme som henne, kommer sikkert til å roe seg snart ;-)
 
11+0

7 dager til 12 uker :)

Har hatt en skikkelig kjip dag på forumet i dag og tror jeg skal ta en pause. Jeg føler at informasjon skal være riktig, og at man alltid skal se ting fra begge sider før man tar beslutninger som er støtende, utøver mobbing eller personangrep. Men føler meg skikkelig angrepet av den grunn og har hatt høy puls og blodtrykk i hele dag, som ikke er bra for meg eller den lille nå. Jeg ville at dette skulle være en fin plass for å få informasjon og dele opplevelser.
 
11+0

7 dager til 12 uker :)

Har hatt en skikkelig kjip dag på forumet i dag og tror jeg skal ta en pause. Jeg føler at informasjon skal være riktig, og at man alltid skal se ting fra begge sider før man tar beslutninger som er støtende, utøver mobbing eller personangrep. Men føler meg skikkelig angrepet av den grunn og har hatt høy puls og blodtrykk i hele dag, som ikke er bra for meg eller den lille nå. Jeg ville at dette skulle være en fin plass for å få informasjon og dele opplevelser.
Hei
Viss ikke forumet oppleves som en positiv plass så tenker jeg det er helt riktig at du tar en pause. Samtidig håper jeg at du kan komme tilbake snart, kanskje jeg er naiv men håper de greiene vi så i går bare var at noen hadde en dårlig dag. Unnskylder ikke angrepene, men tenker at forumet i sin helhet ikke er sånn. Sender deg en god klem ❤️
 
Enig med minola! Og jeg skjønner at du vil ha en pause etter den negative opplevelsen. Håper likevel du kommer tilbake om ikke lenge, du har jo absolutt vært en positiv bidragsyter på forumet :) Klem fra meg også <3
 
Vet ikke om du er her inne lenger, men skader uansett ikke å spørre om hvordan det går med deg? :)
 
Back
Topp