Håper morgendagen gir en bedre opplevelse

Førstegangs2018

Andre møte med forumet
På OUL i uke 19 hadde jeg en ganske kjip opplevelse. Baby lå med ryggen til og nektet å flytte på seg, noe som støtt og stadig kan hende :) Jordmor på sykehuset forsøkte å ta så gode mål hun kunne, men fikk ikke så nøyaktige mål ettersom det ble fra en utfordrende vinkel. Noe hun derimot var veldig tydelig på var at baby ikke var i nærheten av å være så stor som den skulle.

Jeg fikk jo da full panikk og ble kjemperedd for at det var noe galt med utviklingen. Etter en del tårer kommer det frem at det hun egentlig mente var at det skiller 1 mm fra målene i følge menstermin og at hun dermed mente termindato skal flyttes en uke tilbake. Det er jo selvfølgelig helt innafor, ble bare så utrolig bekymret grunnet måten hun sa det på og har tenkt masse på det i ettertid.

I morgen skal jeg endelig tilbake for ny ultralyd der vi forhåpentligvis får bedre mål (og null dårlige nyheter ;)). Er kjempespent og håper dette blir en mye bedre opplevelse enn forrige gang!

Fingers crossed :oops:
 
Krysser fingrene for at det blir en fin opplevelse for deg denne gangen! Lykke til i morgen :D
 
Masse lykke til[emoji5][emoji5]
 
Lykke til! Min å låg med ryggen til, så jeg tok privat UL uken etter :) da såg de alt
 
Lykke til :) Høres ut som JM burde tatt seg en bolle før du var der sist. Håpe hun tenker seg om denne gangen. Sist ble jeg flyttet 6 dager tilbake. Fikk stor, frisk og fin baby :)
 
Back
Topp