Håper <3

Lire

Glad i forumet
Jeg og samboeren har snakket sammen noen måneder om at vi har lyst på barn. At han hadde lyst på barn var noe han fortalte meg allerede på 3. daten :) Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt så hardt over det, mest fordi jeg ikke hadde hatt en kjæreste på aldri så lang tid.
Vi har vel gått litt fort fram, for vi har bare vært kjærester i 7 måneder og samboere i 4 måneder, men vi føler vel litt på det at tiden går fort. Han er 37 og jeg er 31.
Håpet er vel bare at det klaffer for oss en eller annen gang. Sambo er litt bekymret for svømmerne sine siden de har fått litt hard medfart oppgjennom årene...
Så på mandag 6/10 begynte vår første PP, og eggløsning skal vel, hvis jeg har regnet rett etter første dag i siste mens, være 15/10 :)

PP1: 6/10-14 - 1/11-14 32dager
PP2: 2/11-14 - 5/12-14 33 dager Positiv test 2/12! Mistet 6/12...
PP3:6/12-14 - 31/12-14 26 dager
PP4: 1/1-15 - 29/1-15 29 dager
PP5: 30/1-25/2 27 dager
PP6: 26/2-24/3 27 dager
PP7: 25/3-20/4 27 dager
PP8: 21/4-18/5 28 dager
PP9: 19/5-13/6 25 dager (2 dager med spotting først)
PP10: 13/6-8/7 26 dager
PP11: 9/7-3/8 26 dager
PP12: 4/8-1/9 29 dager
PP13: 2/9- 27/9
PP14: 28/9-26/10
PP15: 27/10-15/1-16 gravid men mistet...
PP16: 16/1-
 
Last edited:
Det kan dere:). Alt fra at den sitter med engang og over et år er normalt:). Blir spennende å følge veien deres:)
 
Det kan dere:). Alt fra at den sitter med engang og over et år er normalt:). Blir spennende å følge veien deres:)

Vi er ganske spente ☺
Vi satt og så film i kveld, og plutselig stryker sambo meg over magen og sier at han gleder seg til magen begynner å vokse <3
Blir så god og varm inni meg når jeg vet han gleder seg sånn.

Selv er grugleder jeg meg litt ennå. Føler at jeg ikke heeeelt vet hva jeg har begitt meg ut på. Men regner med at alt faller på plass etterhvert ☺
 
Lykke til :)
 
Tusen takk onemoretime og Venessiela

Svigers er kommet på besøk.
Vi har ikke fortalt dem at vi har begynt å prøve, så jeg har gjemt unna folatpillene mine så svigermor ikke skal få snusen i noe.

Har forsåvidt ikke fortalt noe til min egen mor heller enda.
 
Kjenner det murrer litt i venstre eggstokk om dagene, så da er det EL om ett par dager hvis jeg kjenner kroppen rett.
Formen til kjæresten begynner å bli bedre, og det merkes på humpinga ;)
Hehe.. Da er det bare å humpe i vei ;)
 
Kjenner det murrer litt i venstre eggstokk om dagene, så da er det EL om ett par dager hvis jeg kjenner kroppen rett.
Formen til kjæresten begynner å bli bedre, og det merkes på humpinga ;)

Da er det bare å legge inn aksjer :p
 
Aksjer lagt inn i går :)

Blir vel lite i kveld siden svigers kommer på besøk (de har tendens til å sitte en stund...) og kjæresten har begynt på jobb igjen etter en ukes avspasering.

Men i morgen er der EL, så da skal det humpes! :-D
 
Herregud som jeg hater mobilen når de avbryter humpinga på morgenen!!!
Kjæresten er stressa nok fra før av (skal på jobb i Colombia neste uke), så ringer forsikringsselskap og bilforhandler og styrer og maser før klokka 9 på morgenen!

Ellers så murrer den venstre eggstokken fremdeles :)
Og kjæresten må til pers igjen i kveld når han kommer hjem fra jobb :D
 
Så spennende, satser på dåke sleppe prøve så lenge. :) me e ganske like i alder og prøving så litt ekstra spennande å følge med då.

Lykke til :)
 
Back
Topp