Håp om søsken

Så gøy å ha en klar plan med datoer og det hele. Nå skal det bli baby! [emoji7]

Ja, det var veldig gøy å få en skikkelig plan nå. :D Jeg håper det. :Heartred
 
Ja, nå skjer det noe! :D Og heldigvis kom brevet før vi dro på ferie. :hilarious: Jeg synes de neste ukene gjerne må gå sakte (for det gjør de garantert ikke, ferie går altfor fort), men etter ferien kommer nok tiden til å snegle seg avsted. :bag: Haha... Da kan ikke august komme fort nok, og innsett (eller egentlig testdato) som jeg vil aller helst spole frem til. Altfor mange potensielle farer på veien dit. :rolleyes: Prøverørslivet altså. :shy:

Ja det er litt greit å ha kontoll før man reiser avgårde [emoji28] Jeg går også tripper og venter på brev, så håper det har komt idag [emoji87]
Ja er igrunnen enig! Ferien kunne vart for alltid for min del [emoji23] Huff ja du må ikke snakke! Skulle ønske man bare kunne hoppe over hele prosessen for så å garantert få to streker [emoji7]
 
Ja det er litt greit å ha kontoll før man reiser avgårde [emoji28] Jeg går også tripper og venter på brev, så håper det har komt idag [emoji87]
Ja er igrunnen enig! Ferien kunne vart for alltid for min del [emoji23] Huff ja du må ikke snakke! Skulle ønske man bare kunne hoppe over hele prosessen for så å garantert få to streker [emoji7]

Håper brevet ditt har kommet i dag!!! :D

Jeg visste jo at jeg skulle begynne med Synarela en gang rundt 16. juli, men om jeg ikke hadde fått brevet før vi dro måtte jeg nok bare valgt oppstartsdag selv. Det er jeg glad jeg slapp. :p

Ja, ferie for alltid hadde vært noe, men mulig jeg hadde blitt litt som Pippi og egentlig trenger noe i mellom for å nyte ferien ordentlig. :D (Skulle likevel gjerne hatt noe mer slingring i økonomien så jeg kunne jobbet f.eks. bare 50 %.:hilarious:)

Garantert to streker hadde skapt betydelig mindre stress, og enda bedre om to streker også kunne bety garantert terminspire. :bag: Det er jo altfor mange milepæler fra starten av et prøverørsforsøk og frem til en termindato. :shifty: :hilarious:
 
#3 IVF - CD 16
Der kom endelig denne:

20180711_080506.jpg


Kroppen jobber med EL for fullt:
20180711_080652.jpg


Så da satser jeg på at egget slipper nå, og jeg er helt klar til å starte med Synarela på søndag. :D

Jeg håper egentlig at jeg nå nærmer meg min aller siste EL-test (i morgen? Eventuelt dagens om tempen stiger) og at jeg kan lukke FF-app'en for aller siste gang. :Heartred
 
#3 IVF - CD 16
Der kom endelig denne:

Vis vedlegget 266338

Kroppen jobber med EL for fullt:
Vis vedlegget 266339

Så da satser jeg på at egget slipper nå, og jeg er helt klar til å starte med Synarela på søndag. :D

Jeg håper egentlig at jeg nå nærmer meg min aller siste EL-test (i morgen? Eventuelt dagens om tempen stiger) og at jeg kan lukke FF-app'en for aller siste gang. :Heartred

Åh, for en tanke, å bare kunne være ferdig med tester og apper og alt! Håper veldig at det blir sånn for deg nå:Heartred
 
Åh, for en tanke, å bare kunne være ferdig med tester og apper og alt! Håper veldig at det blir sånn for deg nå:Heartred

Ja, tenk å være helt ferdig. :Heartred Prøverørspensjonist er målet mitt nå. :p Takk for at du håper for meg. :Heartred
 
Ja, tenk å være helt ferdig. :Heartred Prøverørspensjonist er målet mitt nå. :p Takk for at du håper for meg. :Heartred

Prøverørspensjonist ❤️ Det uttrykket likte jeg :D
 
Prøverørspensjonist ❤️ Det uttrykket likte jeg :D

Det er mitt favorittord for tiden. :D Fant det på selv, men sikkert noen andre som har "funnet det på" også. :hilarious: Håper jeg kan nyte pensjonslivet snart. :D
 
Det er mitt favorittord for tiden. :D Fant det på selv, men sikkert noen andre som har "funnet det på" også. :hilarious: Håper jeg kan nyte pensjonslivet snart. :D

Håper med deg!
 
#prøverørspensjonist!# - for et herlig ord! Det vil jeg også bli :joyful:

Jeg også! [emoji28] Tenk å kunne legge vekk alt av prøveri [emoji7][emoji173]️
 
#3 IVF - CD 16
Der kom endelig denne:

Vis vedlegget 266338

Kroppen jobber med EL for fullt:
Vis vedlegget 266339

Så da satser jeg på at egget slipper nå, og jeg er helt klar til å starte med Synarela på søndag. :D

Jeg håper egentlig at jeg nå nærmer meg min aller siste EL-test (i morgen? Eventuelt dagens om tempen stiger) og at jeg kan lukke FF-app'en for aller siste gang. [emoji813]red

Åh, krysser fingrene for at det siste slår til! [emoji173]️ Du fortjener å bli prøverørspensjonist [emoji7]
 
#prøverørspensjonist!# - for et herlig ord! Det vil jeg også bli :joyful:

Det er dit vi må komme alle sammen. :Heartred :D Jeg har jo hatt en lang prøverspause siden vi lyktes med førstemann på #1 IVF, men om vi lykkes nå så er prøverørslivet ferdig for alltid. Det hadde vært magisk. :)
 
Jeg også! [emoji28] Tenk å kunne legge vekk alt av prøveri [emoji7][emoji173]️

Ja, det må vi jo oppnå til slutt alle sammen. :D Synes jeg. :Heartred
 
Åh, krysser fingrene for at det siste slår til! [emoji173]️ Du fortjener å bli prøverørspensjonist [emoji7]

Tusen takk! :Heartred Godt om jeg kan få slippe flere runder med hormoner, og kanskje også heller ha behandling for endoen enn å leve prevensjonsfritt og kjenne gradvis forverring som nå. :shifty:

Tenk å aldri lete etter EL mer a gitt. Etter alle disse pp'ene med temp, utflod, tapp og tester. :knegg:
 
Prøverør har jeg sluppet, men prøvepensjonist er jeg, temping og sekret og syklus og tullball er jeg ferdig med.

En og annen test sånn et par ganger i året ryker jeg på. Siden jeg tross alt ikke har hatt mens siden jeg fødte for siste gang for 2,5 år siden. Rett nok har jeg hatt spiral i drøyt et år men av og til må jeg bare sjekke.

Men, å være ferdig med prøving er godt så jeg kan bare tenke meg hvor godt det må være å være prøverørspensjonist.
 
Prøverør har jeg sluppet, men prøvepensjonist er jeg, temping og sekret og syklus og tullball er jeg ferdig med.

En og annen test sånn et par ganger i året ryker jeg på. Siden jeg tross alt ikke har hatt mens siden jeg fødte for siste gang for 2,5 år siden. Rett nok har jeg hatt spiral i drøyt et år men av og til må jeg bare sjekke.

Men, å være ferdig med prøving er godt så jeg kan bare tenke meg hvor godt det må være å være prøverørspensjonist.

Jeg gleder meg til å være ferdig. :D Og håper det nærmer seg veldig nå. :shy:

Du har absolutt hatt din dose av å sjekke forholdene, med uregelmessig syklus og tre barn. Jeg er veldig glad for at du er i mål. :Heartred
 
Back
Topp