Håp om søsken

Så bra dere finner løsning og mot for nytt forsøk på nyåret:) Jeg tok nylig scratching på fs og det kostet 1000 kr.
 
SÅ GØY!!! Å jeg ville uten tvil gjort det samme :p å jeg ville hørt med FS om scratching!

Dette blir spennende :)

Nå fikk vi akkurat faktura fra FS med 3000 kr for mye for dette forsøket som er ferdig (ser ut som vi har fått for ICSI og ikke IVF), så da ble jeg litt stresset, for pengene flyr jo sånn her privat. :rolleyes: Men om vi kan få innsett helt i begynnelsen av januar så tenkte vi å hoppe i det nå og lukke øynene litt for utgiftene. :knegg: Håper vi har ett gullegg på frys. :)
 
Kult at dere går for et FER! :D
Gleder meg til å følge deg på nyåret!

Ja, var litt vanskelig å ha prøvepause så lenge nå. :rolleyes: Vi får håpe det er gullegget de plukker ut av fryseren da, eller så får vi komme oss til Porsgrunn. :shifty:
 
Så bra dere finner løsning og mot for nytt forsøk på nyåret:) Jeg tok nylig scratching på fs og det kostet 1000 kr.

Så kjekt, takk! :) Da undersøker jeg muligheten for litt scratching før jul. Andre går til frisøren eller kjøper ny kjole... :knegg:
 
Har ikke fått regninga fra FS enda vi[emoji85] Gjør ikke noe om de glemmer oss. Haha. Ikke at jeg tror det skjer!
 
Har ikke fått regninga fra FS enda vi[emoji85] Gjør ikke noe om de glemmer oss. Haha. Ikke at jeg tror det skjer!

Kanskje de sender ut felles hver måned så du også får i disse dager, var et eget firma som sendte faktura. :rolleyes: Min lå i posten i dag og var altså feil (med mindre jeg har misforstått noe. :confused:) Jeg hadde purret om den ikke kom, jeg er altfor nervøs for så store ubetalte regninger. :bag::hilarious::oops:
 
Kanskje de sender ut felles hver måned så du også får i disse dager, var et eget firma som sendte faktura. :rolleyes: Min lå i posten i dag og var altså feil (med mindre jeg har misforstått noe. :confused:) Jeg hadde purret om den ikke kom, jeg er altfor nervøs for så store ubetalte regninger. :bag::hilarious::oops:
Får se an et par dager. Det er jo ikke gratis akkurat. Ikke hver dag en får faktura med så store summer[emoji85]Du må si ifra da! Skal jo ikke betale mer enn du må.
 
Får se an et par dager. Det er jo ikke gratis akkurat. Ikke hver dag en får faktura med så store summer[emoji85]Du må si ifra da! Skal jo ikke betale mer enn du må.

Ja, jeg sendte en mail med en gang og spurte hva de 3000 var for. Jeg betaler ikke før jeg har fått svar (men de svarer alltid raskt, så det går nok fint). :) Gidder ikke bruke 3000 kr ekstra nei. :bag:

Heldigvis ikke hver dag nei, jeg har ikke en "døende onkel i Amerika". :smiley-angelic006
 
Nå fikk vi akkurat faktura fra FS med 3000 kr for mye for dette forsøket som er ferdig (ser ut som vi har fått for ICSI og ikke IVF), så da ble jeg litt stresset, for pengene flyr jo sånn her privat. :rolleyes: Men om vi kan få innsett helt i begynnelsen av januar så tenkte vi å hoppe i det nå og lukke øynene litt for utgiftene. :knegg: Håper vi har ett gullegg på frys. :)

Dere skal ha gullegg på frys!!! Jeg krysser fingre :)
 
Åh så bra :D :D
 
CD1

Blødningen startet i natt. Så da de ringte fra FS i dag morges angående fakturaen min (jeg sendte jo mail i går, og fakturaen var feil så jeg får en ny, de beklaget så mye) så måtte jeg jo si at jeg blør og har negativ test. Da trenger jeg ikke å ta blodprøve på torsdag.

Jeg fikk lov å bruke Letrozol for å holde denne syklusen normal. Så skal jeg bruke estradotplaster fra CD1 neste syklus (til jul altså). Og innsett i starten av januar. :)

Jeg fikk time til scratching 12.12 (CD 22).

Jeg skulle også få kopi av journalen min i posten, så vi kan ta den med på forsamtalen i Porsgrunn.
 
Så spennende fremover[emoji16][emoji122]
 
Nå blir det jo spennende fremover også ja!
 
Nå blir det jo spennende fremover også ja!

Jeg håper det kan bli ordentlig spennende nå. :) Kanskje vi kommer unna med bare forsamtale i Porsgrunn. :smiley-angelic001
 
Jeg målte midje og vekt på søndag, og har funnet frem et treningsprogram for styrke og kondisjon. Jeg har ikke trent helt regelmessig etter svangerskapet. :rolleyes: Målet nå er å komme i bedre form, og sånn på sikt kan jeg godt gå ned 10 kg, så nå har jeg også ryddet litt opp i matskapene og laget planer for middager fremover. Treningsprogrammet starter med tester den første uken, slik at man har utgangspunktet å sammenligne med senere. :) Om jeg blir gravid i januar får jeg heller starte på nytt om halvannet år. :p Jeg tenker at kick-start i halvannen måned før innsett uansett bare er positivt for kroppen.

Dersom jeg ikke blir gravid jobber jeg jo med SK2018, men egentlig BGK2018 (bli gravid kroppen. :knegg:) God fysisk form og normalvekt er jo det beste grunnlaget og det som man har mest mulighet til å gjøre noe med på egenhånd, så kan rette opp litt der. Går litt i ett i hverdagen så alle de dårlige unnskyldningene gjelder for meg. :p

Jeg har jo ikke sånn veldig stor tro på frys, men håper jo veldig nå. Likevel må jeg ha en konkret plan som backup:
- Medisiner (nedregulering) mot endometriose fra slutten av januar til juli
- Ny laparoskopi for fjerning av endometriose?
- Melatonin og Q10 i tre måneder før forsøk?
- Scratching før forsøk?
- #3 IVF august i Porsgrunn
 
Last edited:
Back
Topp