Håp om søsken

Åh :( Jeg som hadde håpet på full fest i august 2018.. ❤️
 
Åå, utrolig kjedelig[emoji173]
Ånei[emoji853] Det var jo dumt! Men virker som du ser framover allerede du[emoji175][emoji1320]
Åh :( Jeg som hadde håpet på full fest i august 2018.. ❤️
Føler med deg❤️

Takk dere! :Heartred

Var noe dritt dette, men jeg må se fremover med en gang. Eneste måten jeg orker flere runder. Fort fristende å tenke at sønnen vår blir enebarn, jeg trives bedre med livet som ikke-prøver enn prøver. Men jeg gir meg ikke så fort altså, det er bare surt akkurat nå. :shifty:
 
❤️❤️❤️ Masse kjærlighet og håp fra oss her inne! Håper 2018 blir bedre prøvemessig!
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
❤️❤️❤️ Masse kjærlighet og håp fra oss her inne! Håper 2018 blir bedre prøvemessig!
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Dere er veldig gode! :Heartred Og jeg skal ikke klage altså, søskenforsøk og greier. Det er bare så slitsomt med prøverør og håp og drømmer, selv på andremann. (Og veldig fort gjort å gå i den gode gamle "verden er urettferdig, hvorfor får ikke vi barn?"-tankekjøret som er vondt, og som ikke er riktig for min del lenger. :Heartred) Takk for at dere er med meg. Det er godt med støtte i det kjøret her.

Jeg håper dere begge skal få hjerteknuseren deres snarest. :Heartred
 
Takk dere! :Heartred

Var noe dritt dette, men jeg må se fremover med en gang. Eneste måten jeg orker flere runder. Fort fristende å tenke at sønnen vår blir enebarn, jeg trives bedre med livet som ikke-prøver enn prøver. Men jeg gir meg ikke så fort altså, det er bare surt akkurat nå. :shifty:

Herregud så mange ganger jeg har tenkt den tanken..."nå orker jeg ikke mere, vi får klare oss med 1 barn". Men så dukker fighteren i meg opp igjen. Fader heller altså! Jeg skal iallfall ikke gi opp før jeg virkelig kjenner at NÅ er det faktisk nok. Og jeg kjenner at den dagen nærmer seg, men det er helt greit. Vi har prøvd <3
 
Fryktelig trist at det ikke gikk denne gangen :( Sender deg klemmer i bøtter og spann [emoji173]️
 
Herregud så mange ganger jeg har tenkt den tanken..."nå orker jeg ikke mere, vi får klare oss med 1 barn". Men så dukker fighteren i meg opp igjen. Fader heller altså! Jeg skal iallfall ikke gi opp før jeg virkelig kjenner at NÅ er det faktisk nok. Og jeg kjenner at den dagen nærmer seg, men det er helt greit. Vi har prøvd <3

Ja, den tanken kommer ganske kjapt kjenner jeg. Samtidig så må jeg innrømme at nederlaget ved negativ test er mye mindre nå enn da jeg prøvde på førstemann, så sånn sett orker vi nok en del likevel. Men det er slitsomt, særlig siden det er så mye ekstra med assistert befruktning, og jeg blir jo påvirket av medisinene. :shifty: Jeg håper du får søsken før du når grensen din. :Heartred
 
Ja, den tanken kommer ganske kjapt kjenner jeg. Samtidig så må jeg innrømme at nederlaget ved negativ test er mye mindre nå enn da jeg prøvde på førstemann, så sånn sett orker vi nok en del likevel. Men det er slitsomt, særlig siden det er så mye ekstra med assistert befruktning, og jeg blir jo påvirket av medisinene. :shifty: Jeg håper du får søsken før du når grensen din. :Heartred

Det er uten tvil mini som har holdt oss oppe gjennom alle disse forsøkene, opp-og nedturene. Jeg har mye mere å gå på nå, enn da vi drev på med nr 1. Men ja, det ER slitsomt. Jeg har vært 1,5 år på ulike hormoner nå (i ett pga ingen egen syklus), og det er klart at det påvirker både kropp og sinn. Jeg håper jeg snart er skikkelig gravid, og at du kommer etter <3
 
Det er uten tvil mini som har holdt oss oppe gjennom alle disse forsøkene, opp-og nedturene. Jeg har mye mere å gå på nå, enn da vi drev på med nr 1. Men ja, det ER slitsomt. Jeg har vært 1,5 år på ulike hormoner nå (i ett pga ingen egen syklus), og det er klart at det påvirker både kropp og sinn. Jeg håper jeg snart er skikkelig gravid, og at du kommer etter <3

Huff, det er lang tid med hormoner. Det er absolutt slitsomt ja. :( Jeg håper virkelig at du snart kan få være ferdig med søskenforsøk nå. :Heartred Det er din tur nå. :)

De skulle bare visst, alle de som lurer på om man kunne tenke seg nestemann og hva som er den ideelle aldersforskjellen mellom barna... Hadde veien til barn vært så enkel så kunne nok mannen og jeg vurdert sengehygge for å produsere tredjemann i disse dager... :rolleyes::shifty:
 
Huff, det er lang tid med hormoner. Det er absolutt slitsomt ja. :( Jeg håper virkelig at du snart kan få være ferdig med søskenforsøk nå. :Heartred Det er din tur nå. :)

De skulle bare visst, alle de som lurer på om man kunne tenke seg nestemann og hva som er den ideelle aldersforskjellen mellom barna... Hadde veien til barn vært så enkel så kunne nok mannen og jeg vurdert sengehygge for å produsere tredjemann i disse dager... :rolleyes::shifty:

Jeg vet! Det værste jeg hører er "fader altså, jeg har blitt gravid. Det passer egentlig ikke nå". Men fader da, er det mulig?? Når man går uten prevensjon så man vel skjønne at det kan skje? Disse folka ANER ikke hvor heldige de er, og hvilken gave det er "å bare bli gravid". Det høres så fjernt ut i min verden at jeg må igrunn bare le... Ufattelig trist at vi må lage barn på den måten vi må, men herregud så heldige vi er som har fått hjelp til å iallfall lage 1 barn :) Det er virkelig en gave, og langt fra noen selvfølge!
 
Veeet, sånne spørsmål om når nr 2 kommer er vonde og såre... Prøvetida er grusomt slitsom og opptar mye tid. Bra du ikke tenker å gi deg så lett! Håper dere snart kommer i mål❤️
 
Jeg vet! Det værste jeg hører er "fader altså, jeg har blitt gravid. Det passer egentlig ikke nå". Men fader da, er det mulig?? Når man går uten prevensjon så man vel skjønne at det kan skje? Disse folka ANER ikke hvor heldige de er, og hvilken gave det er "å bare bli gravid". Det høres så fjernt ut i min verden at jeg må igrunn bare le... Ufattelig trist at vi må lage barn på den måten vi må, men herregud så heldige vi er som har fått hjelp til å iallfall lage 1 barn :) Det er virkelig en gave, og langt fra noen selvfølge!

Passer ikke ja... :rolleyes: De aner ikke, og godt er det for dem, men fy så urettferdig og vondt for oss. :(

Vi er utrolig heldige. :Heartred Forskjellen på ufrivillig barnløs og å ha fått ett barn er enorm... Jeg vet at jeg stadig gjentar det, men det er jo så sant. Min lille tass minner oss på det hver dag. :)
 
Veeet, sånne spørsmål om når nr 2 kommer er vonde og såre... Prøvetida er grusomt slitsom og opptar mye tid. Bra du ikke tenker å gi deg så lett! Håper dere snart kommer i mål❤️

Ja, både spørsmålene og kommentarer som høres ut som om det er bare å bestille (både årstid for å ha nyfødt og aldersforskjellen på barna). Det er heldigvis ganske mange som vet nå at vår nummer én er resultatet av IVF, så jeg får ikke spørsmålet så ofte, men det er liksom så sosialt akseptert å spørre at til og med "fremmede" og perifere bekjentskaper lett kan spørre. :rolleyes:

Tusen takk! Det hadde vært veldig godt å bli ferdig med prøving. :Heartred
 
Vi har gått noen runder i helgen, og bestemt oss for ett fryseforsøk i januar. :bag: Vi kommer til å ønske oss penger til jul og så kan vi også gi det til hverandre i år ble vi enige om. Da går det ikke sånn utover normalbudsjettet allikevel. :shy: Jeg vurderer scratching i desember, men finner ikke ut hva det koster på FS, så jeg får vel spørre dem. Skal undersøke om jeg kan få tatt det hos gynekolog lokalt istedenfor eventuelt, litt langt til Oslo for det. Jeg lurer også på om jeg kan få bruke Letrozol på nytt, for å unngå evighetssyklus nå i desember (har jo pakken liggende klar). Vi kjører på med forsøk på hjemmespire også selvsagt. Så kan jeg heller begynne behandling av endometriose i slutten av januar dersom både ventespire og frysespire er utelukket. :shifty:
 
Kult at dere går for et FER! :D
Gleder meg til å følge deg på nyåret!
 
Så spennende[emoji16][emoji16]

Håper vi får forsøk samtidig igjen da[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp