Håp om søsken

❤️❤️❤️
 
Takk for at du håper for meg. :Heartred

Neida, helt sikkert mange aldersforskjeller som er veldig fint, bare jeg som har ønsket meg tette barn. Men allerede i jakten på førstemann skjønte jeg jo at vi ikke er blant de priviligerte som kan velge disse greiene her. :shy: Bare hadde et håp om at vi skulle klare det i løpet av denne høsten. :rolleyes: Og planlegger også litt mtp kroppen og, så da blir det litt styr.
Skjønner det. Hadde også veldig tro på at du skulle bli gravid nå i høst! Er fremdeles litt sjokkert over at jeg selv er gravid. Du får vente og se hva som skjer nå, og eventuelt høre med klinikken hva de tenker om fryseeggene?
 
Ja, men jeg tror vi heller vil bruke pengene på nytt ferskforsøk før vi bruker såpass mye ekstra penger på fryseforsøk (som det jo er i forhold til offentlig). Gikk jo med ganske mye penger nå i løpet av denne høsten og. :shy: Siden jeg har stor tro på ordentlig nedregulering før innsett ved endometriose så har jeg mest tro på fersk. :rolleyes:
Jeg har også alltid hatt mer tro på fersk! Selv om mange får det til med fryseforsøk også da. Kan jeg spørre hvordan dårlig du blir som gravid?
 
Skjønner det. Hadde også veldig tro på at du skulle bli gravid nå i høst! Er fremdeles litt sjokkert over at jeg selv er gravid. Du får vente og se hva som skjer nå, og eventuelt høre med klinikken hva de tenker om fryseeggene?

Vi ønsker ikke å bruke såpass mye penger på fryseforsøkene nå, da venter vi på nytt ferskforsøk. :) Det er jo så fantastisk at du ble gravid så greit nå!!! :D
 
Jeg har også alltid hatt mer tro på fersk! Selv om mange får det til med fryseforsøk også da. Kan jeg spørre hvordan dårlig du blir som gravid?

Ja, kan jo hende det er frys vi lykkes på, og kan godt hende vi bruker de private fryseforsøkene etter hvert altså, men siden vi har brukt så mye penger nå så synes vi det er greit at neste runde med utgifter er til et forsøk vi har mest mulig tro på. :) Jeg blir veldig kvalm, og det er (typisk/klassisk) verre med varme, så jeg vil helst unngå hvert fall 1. trimester om vår/sommer.
 
Ja, kan jo hende det er frys vi lykkes på, og kan godt hende vi bruker de private fryseforsøkene etter hvert altså, men siden vi har brukt så mye penger nå så synes vi det er greit at neste runde med utgifter er til et forsøk vi har mest mulig tro på. :) Jeg blir veldig kvalm, og det er (typisk/klassisk) verre med varme, så jeg vil helst unngå hvert fall 1. trimester om vår/sommer.
Ahh! Kanskje derfor jeg var mye verre med nr 2 enn med nr 1[emoji848] Ble gravid med nr 1 i desember og nr 2 i starten av juni. Og den sommeren var det veldig varmt.
 
Ahh! Kanskje derfor jeg var mye verre med nr 2 enn med nr 1[emoji848] Ble gravid med nr 1 i desember og nr 2 i starten av juni. Og den sommeren var det veldig varmt.

Det er veldig vanlig at kvalmen er verre i varmen, typisk tips er å lufte mye, ha vifte eller aircondition og ja, gjøre det man kan for å få det kjølig. :) Jeg har også prøvd litt forskjellige årstider og det blir alltid betydelig verre om det er varmt. :( Hvis ikke det var for det så skulle vi gjerne prøvd videre til våren vi.
 
Vi ønsker ikke å bruke såpass mye penger på fryseforsøkene nå, da venter vi på nytt ferskforsøk. :) Det er jo så fantastisk at du ble gravid så greit nå!!! :D
Jeg skjønner det:) trodde det var nesten gratis med fryseegg, men det er kanskje bare offentlig. Ja, det er nok mitt livs mirakel:p Føler meg ekstremt heldig❤️ Hadde håpet det skulle gå greit for deg også.❤️
 
Jeg skjønner det:) trodde det var nesten gratis med fryseegg, men det er kanskje bare offentlig. Ja, det er nok mitt livs mirakel:p Føler meg ekstremt heldig❤️ Hadde håpet det skulle gå greit for deg også.❤️

Koster 8000 kr for ett innsett av fryseegg på FS. Så kommer medisiner og egenandel for kontroller i tillegg. Jeg skal ha styrt syklus om jeg skal ha fryseforsøk, så det blir litt medisiner. Og reiseutgifter om man skal være nøye, for man får jo ikke dekket av pasientreiser heller, slik man får offentlig. Medisiner kan jeg selvsagt velge å sende inn for til HELFO for de legger sammen for tre forsøk uavhengig om det er private eller offentlige forsøk man legger sammen medisinene fra (og fryseforsøkene teller ikke som egne forsøk). Jeg har ikke nådd den grensen enda da, medisiner for forsøkene i år har kommet på 10 500 kr hittil.

Det hadde vært veldig digg om det bare er sen positiv og litt magi i min kropp nå og, men tror nok veien vår er litt mer kronglete gitt. :bag:
 
Koster 8000 kr for ett innsett av fryseegg på FS. Så kommer medisiner og egenandel for kontroller i tillegg. Jeg skal ha styrt syklus om jeg skal ha fryseforsøk, så det blir litt medisiner. Og reiseutgifter om man skal være nøye, for man får jo ikke dekket av pasientreiser heller, slik man får offentlig. Medisiner kan jeg selvsagt velge å sende inn for til HELFO for de legger sammen for tre forsøk uavhengig om det er private eller offentlige forsøk man legger sammen medisinene fra (og fryseforsøkene teller ikke som egne forsøk). Jeg har ikke nådd den grensen enda da, medisiner for forsøkene i år har kommet på 10 500 kr hittil.

Det hadde vært veldig digg om det bare er sen positiv og litt magi i min kropp nå og, men tror nok veien vår er litt mer kronglete gitt. :bag:
Oi. Det var virkelig langt ifra billig! Skjønner veldig godt at dere vil spare pengene til noe dere har mer tro på. Håper uansett at dere slipper å tenke på det❤️ Hadde vært fantastisk med en ordentlig strek i morgen tidlig❤️
 
Oi. Det var virkelig langt ifra billig! Skjønner veldig godt at dere vil spare pengene til noe dere har mer tro på. Håper uansett at dere slipper å tenke på det❤️ Hadde vært fantastisk med en ordentlig strek i morgen tidlig❤️

Ja, det er jo ikke akkurat billig nei. :bag: Og vi som egentlig har rett på 3 offentlige forsøk + eventuelle frys føler det har vært dyrt nok med de 30 000 kr +++ som vi brukte på fersk nå. Vi satte egentlig grensen der foreløpig, vi har andre ting vi ønsker å bruke penger på (blant annet sønnen vår). Så vi tar oss heller god tid foreløpig. :)

Skikkelig strek i morgen hadde vært fantastisk, men jeg har ikke så stor tro på det som du vet. :shy:
 
Jeg er så enig med deg. Oppi alt det kjipe må vi velge å fokusere på den skatten vi tross alt er så heldig å ha <3
 
Jeg er så enig med deg. Oppi alt det kjipe må vi velge å fokusere på den skatten vi tross alt er så heldig å ha <3

Ja, jeg synes det er ganske enkelt fokus. For den vonde prøvingen da vi var ufrivillig barnløse, og det ikke fantes noen garanti er så annerledes enn sånn livet vårt er nå. :) Jeg sier ikke at det trenger å være sånn for alle som holder på med søskenforsøk altså, men mannen min og jeg er utrolig lykkelige (sånn på klissete nivå :knegg:). Så vi klarer oss veldig bra selv om han eventuelt ender som enebarn. Men vi håper jo at det ender med at vi har to. :Heartred
 
8dp4dt

Da føler jeg meg helt sikker på at det ikke finnes liv i magen denne gangen her. Dessverre. :(

Etter 5 minutter:
IMG_4551.JPG


Etter 15 minutter:
IMG_4556.JPG
 
Æsj da[emoji31][emoji31] var jo ikke slik dette forsøket skulle gå!! [emoji173]️[emoji173]️
 
Æsj altså! Hadde så trua jeg :(
Godt at dere ser fremover og ikke dveler ved nederlag da! ❤️
Æsj da[emoji31][emoji31] var jo ikke slik dette forsøket skulle gå!! [emoji173]️[emoji173]️

Ja, vi hadde er håp for noe annet for denne høsten her. :( Kjedelig, men sånn er jo dette opplegget her. :shifty:
 
Ånei[emoji853] Det var jo dumt! Men virker som du ser framover allerede du[emoji175][emoji1320]
 
Back
Topp