Håp om søsken

Ja, jeg ble glad for at jeg da sannsynligvis/forhåpentligvis kan slippe å irritere meg grønn over treg eggløsning. :knegg:

Men betyr det spraystart om ca 3 uker allerede?
 
Forhåpentligvis. :D Nå må bare kroppen starte blødningen så jeg kan komme i gang. :bored::rolleyes:

Det var kjapt i det minste :) Og tre (ish) uker til spraystart går fort :)

Ikke mensen enda? :eek: Når tok du siste Progynova/Lutinus? 2-3 dager etter medisinslutt bør det jo gjerne skje noe...
 
Det var kjapt i det minste :) Og tre (ish) uker til spraystart går fort :)

Ikke mensen enda? :eek: Når tok du siste Progynova/Lutinus? 2-3 dager etter medisinslutt bør det jo gjerne skje noe...

Jeg tok i går, siden testdagen til Rikshospitalet var i dag. Litt tullete, men jeg ville også vente med blødningen til jeg hadde spurt FS om Letrozol. :p Så første medisinfrie dag i dag. :)
 
Jeg tok i går, siden testdagen til Rikshospitalet var i dag. Litt tullete, men jeg ville også vente med blødningen til jeg hadde spurt FS om Letrozol. :p Så første medisinfrie dag i dag. :)

Ahhh, men da var det jo logisk at den nye syklusen ikke er på plass enda :) Håper kroppen henger med og at den kommer i morgen da :)
 
Ahhh, men da var det jo logisk at den nye syklusen ikke er på plass enda :) Håper kroppen henger med og at den kommer i morgen da :)

Ja, satser på det. :):happy093
 
Så spennende med plan! Vips, så er du i gang med nytt forsøk. Privat ass :D [emoji173]️
 
Så spennende med plan! Vips, så er du i gang med nytt forsøk. Privat ass :D [emoji173]️

Haha... Ja, og vipps er sparekontoen mye kjedeligere enn før. :knegg: :p Heldigvis planlagt dette da, så det går helt fint. Klar for nytt forsøk. :D Håper det blir mitt aller siste. :shy:
 
CD1

Da kom blødningen. Og jeg bestilte Letrozol på apoteket i dag, så det henter jeg i morgen og vips er jeg klar for å starte på de. Jeg skal ta fra CD 3 til CD 7. Altså fra torsdag til mandag.

Jeg skal også dobbeltsjekke at det er Suprecur og ikke Synarela jeg skal ha, men det kan sikkert vente til UL neste uke. :)

Mulig uttak og innsett i slutten av oktober. :angelic:
 
CD2

Ringt inn mens. Skal på kontroll fredag 22.9. :)
Fått sms fra apoteket om at Letrozol har kommet inn til meg, så da henter jeg den etterpå og starter opp med den i morgen. Så håper jeg at EL vil dukke opp til mer normal tid rundt CD14. :D
 
CD2

Ringt inn mens. Skal på kontroll fredag 22.9. :)
Fått sms fra apoteket om at Letrozol har kommet inn til meg, så da henter jeg den etterpå og starter opp med den i morgen. Så håper jeg at EL vil dukke opp til mer normal tid rundt CD14. :D
Vi liker en plan!
 
Vi liker en plan!

Jepp. Så nå er det i rute. :) Og så håper jeg at Letrozol-effekten er god, for det fungerer dårlig med å stole på kroppens egen innsats. :shifty:
 
CD3

Første dag med Letrozol. Krysser fingrene. :) Selv om jeg får UL neste uke så kommer jeg til å tempe og bruke EL-tester.

Fastlegen har sendt henvisning til Porsgrunn. Så da er hvert fall det gjort, så håper jeg at vi ikke trenger deres hjelp. Jeg tror ventetidene på HelseNorge betyr 28 uker i Porsgrunn nå (16+12). Litt over et halvt år. Som forventet.
 
CD3

Første dag med Letrozol. Krysser fingrene. :) Selv om jeg får UL neste uke så kommer jeg til å tempe og bruke EL-tester.

Fastlegen har sendt henvisning til Porsgrunn. Så da er hvert fall det gjort, så håper jeg at vi ikke trenger deres hjelp. Jeg tror ventetidene på HelseNorge betyr 28 uker i Porsgrunn nå (16+12). Litt over et halvt år. Som forventet.

Vi får heller håpe at du er godt over halvveis i nytt svangerskap om et halvt år ✌
 
CD9

Jeg glemmer å tempe om morgenen, har sovet litt dårlig de siste dagene og vært så trøtt. :bag: Må skjerpe meg nå, men ingen fruktbare tegn enda. Ferdig med tr og ferdig med Letrozol-kuren. Spent på om kroppen responderer og jeg får EL om ikke altfor lenge. Det får jeg kanskje vite på UL på fredag. Jeg starter nok med eggløsningstester på lørdag. Og så må jeg tempe fra i morgen. :shy:
 
Skulle du i gang med kort protokoll når mens kommer? Har også tatt nytt forsøk hos FS nå og startet på spray på mandag. Kontroll om to uker før sprøytestart[emoji4]
 
Skulle du i gang med kort protokoll når mens kommer? Har også tatt nytt forsøk hos FS nå og startet på spray på mandag. Kontroll om to uker før sprøytestart[emoji4]

Nei, jeg er i gang med lang protokoll nå. :) Legen på FS var veldig opptatt av at nedregulering skal starte én uke etter EL, og jeg har uregelmessig og lange sykluser med EL gjerne 4-5 uker ut i syklusen. Så jeg fikk lov å bruke Letrozol for å forhåpentligvis få tidlig EL og dermed også mulighet for å få starte tidligere med nesespray. :) Jeg har brukt Letrozol tidligere med god effekt, da vi prøvde på egenhånd på førstemann før IVF. Så om jeg er heldig og det fungerer nå så blir det forhåpentligvis EL i starten av uka som kommer og oppstart Suprecur en uke etter det. Så da ligger du kanskje to uker foran meg fremover nå! :D Lykke til, du har holdt på lenge med søskenforsøk nå, så nå håper jeg at du lykkes. :Heartred
 
I dag har vi fått brev fra Porsgrunn. Time 14. desember. Vi skal sende tilbake et skjema med personopplysninger og bilder av oss to. Mannen skal levere ny sædprøve i forbindelse med forsamtalen. Det stod ingenting om nye blodprøver, men det kommer vel på samtalen da. Da har tydeligvis henvisningen kommet greit frem. :) Så håper jeg at vi kan utsette, og deretter avlyse forsamtalen. :angelic:
 
I dag har vi fått brev fra Porsgrunn. Time 14. desember. Vi skal sende tilbake et skjema med personopplysninger og bilder av oss to. Mannen skal levere ny sædprøve i forbindelse med forsamtalen. Det stod ingenting om nye blodprøver, men det kommer vel på samtalen da. Da har tydeligvis henvisningen kommet greit frem. :) Så håper jeg at vi kan utsette, og deretter avlyse forsamtalen. :angelic:

Det var jo ganske raskt! Håper likevel dere kan drite i hele Porsgrunn ;)
 
Back
Topp