Håp om søsken

11dp2dt

Det ser ut til å bli lik strek som i går, så da tror jeg at det bare har vært en streifer og tipper blodprøve på mandag vil være helt negativ. Det var skikkelig kjedelig. :(
 
❤️❤️
 
Kjempekjedelig Eiddwen :(
Vet at dette betyr nytt fersk for dere og ny klinikk...
Håper det ordner seg og at det ikke blir så altfor lenge å vente ❤️
 
Kjempekjedelig Eiddwen :(
Vet at dette betyr nytt fersk for dere og ny klinikk...
Håper det ordner seg og at det ikke blir så altfor lenge å vente ❤️

:Heartred:Heartred:Heartred

Ja, da må vi sende hensving til Porsgrunn til uka, men vi har jo avtalt ett ferskforsøk på FS i ventetiden. Så dit kan jeg ringe inn mens så fort det kommer blødning. Så vi slipper ventetid hvert fall, men om vi ikke lykkes på det private forsøket så blir det venting før nye forsøk i Porsgrunn. :Heartred
 
:Heartred:Heartred:Heartred

Ja, da må vi sende hensving til Porsgrunn til uka, men vi har jo avtalt ett ferskforsøk på FS i ventetiden. Så dit kan jeg ringe inn mens så fort det kommer blødning. Så vi slipper ventetid hvert fall, men om vi ikke lykkes på det private forsøket så blir det venting før nye forsøk i Porsgrunn. :Heartred

Så bra at dere har FS som mulighet først! :)
Det er gode sjanser for å lykkes der også om det blir noen embryo ut av det, og kanskje kan dere bare ringe Porsgrunn og avlyse igjen ✌
 
Så bra at dere har FS som mulighet først! :)
Det er gode sjanser for å lykkes der også om det blir noen embryo ut av det, og kanskje kan dere bare ringe Porsgrunn og avlyse igjen ✌

Ja, helt greit om vi må avlyse Porsgrunn. :)
 
Uff, så leit[emoji22] føler skikkelig med deg!![emoji173]️[emoji173]️
 
Innmari trist at det ikke noe noe denne gangen. Krysser alt jeg har for FS!! [emoji173]️ Jeg har i alle fall BARE godt å melde om dem [emoji173]️
 
Innmari trist at det ikke noe noe denne gangen. Krysser alt jeg har for FS!! [emoji173]️ Jeg har i alle fall BARE godt å melde om dem [emoji173]️

Jeg har hørt masse fint om dem, og det var helt fint på forsamtalen vår. Så vi får satse på at det går nå på nytt forsøk. Må jo håpe. :Heartred
 
#2 IVF

Jeg ringte Fertilitetssenteret i dag for å drøfte de lange syklusene mine med dem. Jeg fikk streng beskjed på forsamtalen om at nedregulering måtte skje etter eggløsning, så jeg må finne eggløsning først.

Jeg får derfor Letrozol (fra syklusdag 3) for å stimulere eggløsning, og ultralyd for å sjekke at det ser bra ut. Så skal jeg bruke Suprecur en uke før forventet menstruasjon.

Så da er jeg klar. Bare å vente på blødning. Jeg har sluttet med medisiner nå.
 
Alltid kjekt med videre plan[emoji4] Synd det ikke gikk nå[emoji53][emoji177]
 
#2 IVF

Jeg ringte Fertilitetssenteret i dag for å drøfte de lange syklusene mine med dem. Jeg fikk streng beskjed på forsamtalen om at nedregulering måtte skje etter eggløsning, så jeg må finne eggløsning først.

Jeg får derfor Letrozol (fra syklusdag 3) for å stimulere eggløsning, og ultralyd for å sjekke at det ser bra ut. Så skal jeg bruke Suprecur en uke før forventet menstruasjon.

Så da er jeg klar. Bare å vente på blødning. Jeg har sluttet med medisiner nå.

Hørtes ut som en fornuftig plan! :D
 
Alltid kjekt med videre plan[emoji4] Synd det ikke gikk nå[emoji53][emoji177]

Ja, det er veldig greit å se fremover når håpet er ute for nå. :Heartred Takk! :Heartred
 
Hørtes ut som en fornuftig plan! :D

Ja, jeg ble glad for at jeg da sannsynligvis/forhåpentligvis kan slippe å irritere meg grønn over treg eggløsning. :knegg:
 
Back
Topp