Håndarbeid

Image1529003063.971853.jpg

Albert buksa vokser fra i dag tidlig. Har nå kommet til at beina er skilt fra hverandre :)
 
Jeg har et paxskap på 50x240 med skuffer og hyller fylt med garn :cool: Også har jeg fylt opp tv-benken (hva ellers skal man med tv-benk?), har en 50l blank boks i boden, to små pyntebokser i stua, en kurv ved siden av sofaen samt en kurv med fint garn til pynt :rolleyes: Må leve til jeg er minst 250 om jeg skal få brukt alt :hilarious:
Hahaha! Det er litt sånn jeg har hatt det før. En kurv i hvert rom, omtrent. :hilarious:
Hadde til og med egne strikketøy på badet til når ungene skulle bade .:D
 
Hahaha! Det er litt sånn jeg har hatt det før. En kurv i hvert rom, omtrent. :hilarious:
Hadde til og med egne strikketøy på badet til når ungene skulle bade .:D
Garnet i stua er det jeg egentlig har umiddelbare planer om, men det har ligget der i er halvt år nå. Er så fryktelig mye som sniker i køen :angelic: Men må i hvert fall få brukt opp såpass at det i boden kan flytte inn i skapet :hilarious:
Haha, genialt! Jeg har alltid med meg strikketøyet på kjøkken når jeg lager middag. Skulle ønske man kunne ha det med i dusjen og...
 
Killing me softly med søthet altså... Gutter trenger mer søte plagg rett og slett!
 
Bare ta med maskin så tar vi ei økt eller fem :)
Må kjøpe maskin først :hilarious: i utgangspunktet så e det babyklær eg vil lære å sy. Men har ikke rørt en symaskin sia ungdomsskolen..
 
Må kjøpe maskin først :hilarious: i utgangspunktet så e det babyklær eg vil lære å sy. Men har ikke rørt en symaskin sia ungdomsskolen..
E det eg primært syr da, e ikke helt venna med vevde stoffa enda [emoji23] men kan lære deg en del med stretch om du vil :)
 
Back
Topp