Håndarbeid til julibarna

Jeg har begynt på et «Småtrollteppe» fra Klompelompe. Er nybegynner, men har fått teken på det :D Morro når det faktisk ser pent ut også! (Får ikke lagt ut bilde.. får bare beskjed om at filen er for stor...)

Føler meg også som en nybegynner, men ser videoer når det er ting jeg ikke skjønner og da går det stortsett greit :hilarious: Synes det er ekstra gøy strikke når jeg kan lage noe til babyen:) Hvis du tar bilde med mobilen og prøver laste opp blir filen gjerne for stor. Du kan sette ned kvaliteten den tar bildene i eventuelt prøve finne en app som kan skalere ned størrelsen på bilde ;) Jeg har pleid sende de til noen på Messenger først og lagret bilde derifra da filen blir av dårligere kvalitet når det sendes der, men ikke alltid den blir liten nok alikevel :p
 
Jeg har begynt på et «Småtrollteppe» fra Klompelompe. Er nybegynner, men har fått teken på det :D Morro når det faktisk ser pent ut også! (Får ikke lagt ut bilde.. får bare beskjed om at filen er for stor...)
Hvis du har Snapchat, kan du prøve å ta bilde der inne. Det har alltid fungert på meg hvertfall, da blir vel sikkert ikke filen like stor
 
Body til lillesøster [emoji7] Veldig fornøyd, er bare andre gang jeg strikker mønster [emoji4]
022093082f9af11bd6053d025d4ba013.jpg
 
Kanonfin [emoji7]
Var det vanskelig strikke jakke ? Har såååå lyst å strikke en jakke eller genser til prinsessa men sliter så med å forstå oppskrifter :/

Første gangen jeg strikka jakke selv og synes det gikk overaskende greit:) Værste var vel "vingene" på ermene som jeg ikke er helt sikker på blei riktig :p
 
Noen som har strikket kjole til de små som er fin? Vet det ikke er veldig praktisk, men kjekt å ha en til spesielle anledninger. Kommende Bestemor her ville gjerne strikke en kjole, så jeg trenger inspo, gjerne bilder [emoji4]
 
Så utrolig mye fint dere har laget[emoji2] Jeg har holdt på med en genser til mannen i str XXL i evig lang tid nå og har egentlig som prinsipp å ikke begynne på noe nytt før jeg er ferdig med det jeg holder på med, men baby i magen forsvarer et unntak [emoji2] Kjøpte garn i går og er i gang med rosa kjole [emoji177][emoji177] Litt spent på hvordan det skal gå med heklekantene, for jeg har så å si aldri heklet før [emoji33] Men satser på at YouTube fikser biffen... [emoji28]Vis vedlegget 245600
Hvor er denne fra?
 
Trenger strikkeinspo! Hva skal jeg strikke nå? Venter ei lita jente. Ikke noe alt for komplisert helst.
 
Back
Topp