Håndarbeid i steiksola?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Mange forbinder håndarbeid som strikking, hekling o.l. som innekos oppi sofakroken med en kopp med varm drikke, fyr i peisen, mens snøen og stormen herjer utendørs.

Men hva nå, temperaturen stiger utendørs - tar du med deg håndarbeidet ditt på stranda, eller får det ta sommerferie?
 
Tar det så absolutt med ut i sola[emoji1303][emoji295]️
 
Samme her. Strikker året rundt. Ikke mye sol her i dag da...
 
De siste årene når vi har reist til varmere strøk har jeg hatt med håndarbeid. Da går det enten i kluter eller lapper til lappeteppe :Heartred
 
Jeg tar det med meg uansett hvor jeg er, sommer som vinter, noen ganger går jeg å strikker, andre ganger er det godt å pakke seg inn i ett pledd å strikke :) for meg er det en helårshobby, uansett vær :)
 
De siste årene når vi har reist til varmere strøk har jeg hatt med håndarbeid. Da går det enten i kluter eller lapper til lappeteppe :Heartred
Samme her. Kluter eller sokker på stranda/ved bassenget, og et ullprosjekt på kveldene.
 
Jeg tar det med meg uansett hvor jeg er, sommer som vinter, noen ganger går jeg å strikker, andre ganger er det godt å pakke seg inn i ett pledd å strikke :) for meg er det en helårshobby, uansett vær :)

Hva? Strikker du samtidig som du er ute og GÅR? :D Så flink tror jeg aldri at jeg blir. :p

Mer eller mindre uavhengig av hva det er! Med unntak av store, varme ullting. De får ligge inne og vente til kvelden[emoji6][emoji295]️
De siste årene når vi har reist til varmere strøk har jeg hatt med håndarbeid. Da går det enten i kluter eller lapper til lappeteppe :Heartred
Samme her. Kluter eller sokker på stranda/ved bassenget, og et ullprosjekt på kveldene.

Enig i at det er greiest med småpussel i varmen, og enda er knapt jeg orker det. Får skjerpe meg litt. ;)
 
Hva? Strikker du samtidig som du er ute og GÅR? :D Så flink tror jeg aldri at jeg blir. :p

Haha, jeg har striklet mye mens jeg går, faktisk [emoji85] heklet litt også :)
Men da er det sånne enkle ting som glattstrikk og bestemorruter da :)
Jeg strikker så fort jeg har muligheten, alt fra gåing, bussing, cafebesøk, lunsjen på jobb, en tur i parken, ja over alt :) og da kan jeg strikke på hva som helst egentlig :)
 
Haha, jeg har striklet mye mens jeg går, faktisk [emoji85] heklet litt også :)
Men da er det sånne enkle ting som glattstrikk og bestemorruter da :)
Jeg strikker så fort jeg har muligheten, alt fra gåing, bussing, cafebesøk, lunsjen på jobb, en tur i parken, ja over alt :) og da kan jeg strikke på hva som helst egentlig :)

Husk å se deg godt for hvert fall når du er ute og går og gjør håndarbeid samtidig - vær forsiktig så du ikke skader deg! ;)
 
Back
Topp