Håndarbeid - Bildetråd

4c87c5caf99a8855fd015e618aa2bc82
 
Ferdig med sokk 1 av 2 (må monteres), og påbegynt sokk nummer 2 ;) Ellers "kjedelige" ting på pinnene: teppe i lysegrått og ett i mørkegrått som skal i vognen når den tid kommer :)

IMG_5368.JPG
 
2 babysokker ferdig (må dog monteres, men det får mamma gjøre for meg).

Holder nå på med nøstebarn omslagsjakke fra gratisoppskrift de har i et tynn lysegrå ullgarn som jeg plutselig fant i flyttekaoset. Cirka halvferdig, så ser enden på prosjektet ;) Ellers holder jeg på med lysegrå "jentelue" (uten sånn lang flipp ned i panna) fra samme hefte som jakken. Merkelig måte å strikke lue på så blir spennende å se ferdig prosjekt!

Holder også på med 2 babytepper på cirka 65x80, ett i lysegrått og ett i mørkegrått. Men det er rett frem rillestrikk så er kjeeeeedelig i lengden. Tar det litt innimellom eller om jeg ser på TV etc :)

Planlegger prøve meg på votter etterhvert (funnet en oppskrift jeg enkelt kan endre slik at den blir som jeg ønsker) og kronen på verket er å kunne til slutt strikke sparkebukse. Men det blir vel en stund til.
 
Nei er det sant?[emoji1] Tusen takk, jeg tok i et strikkepinne for første gang i august, så det var veldig hyggelig og høre[emoji1][emoji1]
Da har du et naturtalent :happy:
 
Back
Topp