Guttetur, hvor går grensa?

Litt usikker her selv da mannen ikke har vært på guttetur annet enn på vanlig hytte med ett par venner, men når du vet at han ikke hadde vært utro så er det jo egentlig ikke noe problem. Men så var det de hormonene da, de er ikke så greie alltid :p regner vel med at selv om kompisene er single så kan man vel fortsatt oppføre seg? Og kompisene hans vet jo at han ikke er singel så de prakker vel ikke damer på han? Kan jo hende han ikke kommer til å trives fordi han ikke er singel mer og kanskje har litt andre interesser. Kanskje han slutter med sånne gutteturer før han har begynt :p
 
Jeg hadde latt ham reise. Syns det er viktig å gjøre ting på hver sin kant. Vi reiser på ulike jente-/ gutteturer begge to. Det har aldri bidratt til noe annet enn positive ting i vårt forhold. Vi stoler på hverandre. Vet mange nekter partneren sin fordi de er redde for utroskap, er han av den typen skjer det nok uansett hva du nekter ham.

Det er vel neppe sånn at alle de sju guttene er "drittsekker". Tipper samboeren din kommer til å ha det gøy med alle gutta i blant, og så henger han seg på de som er litt roligere utover kvelden.

Er det vanskelig å sende ham når du er gravid, så forklarer du bare det. Da kan han jo reise neste gang sjansen byr seg, hvis du tror det blir lettere å sende ham når barnet har kommet.
 
Selv om det ligger en haug med nakne damer i senga hans bør han jo ha vett nok til å holde seg unna dem. Og har han ikke det har du et problem som ikke forsvinner med alderen eller kompisene.

For meg hadde egentlig grensen gått ved å reise bort i påska. Det er tid bare dere to sammen som kommer til å bli mangelvare framover. Og selv om det er stas med bebis dreier det seg om å jobbe med forholdet når man kan. Nå legger dere grunnlaget som gjør dere mindre frynsete når alt står på som verst senere.

Alle disse kompisene kommer til å ditsje mannen din når de står i samme situasjon. Helt uten blygsel.
 
Du må bare vise han at du stoler på han. Får bare si at hvis du driter deg ut så mister du mye! Men tror nok ikke han gjør det:) la ham dra!!
 
Jeg ville latt han dra :) å nekte han å reise fører ikke til noe positivt.
Det kan jo hende du blir invitert på en jentetur senere en gang når bebisen er født også ;) da kan man evnt ha det i bakhodet at han fikk reise på guttetur den påsken.

Hvis de gutta er gode venner av kjæresten din så kommer de nok til å ta i betraktning at han skal bli far og passe på at han ikke driter seg ut :) husk gutter passer også på hverandre på fylla, men ikke på samme måte som jenter :)

Hvis du ender opp med å sende han på tur, snakk med han først, fortell hva du føler, bli enige om eks snakke sammen en gang om dagen, bare ikke når han er på fylla :p ikke send masse hormonzilla sms (been there) så tror jeg dette skal gå bra :)
 
Her dro samboer på en skikkelig guttefyllatur en gang, det gikk fint når han dro (har I grunn aldri brydd meg om han drar på fesr) , klokken 1 på natten fikk jeg helt noia å begynte å rydde å montere diverse møbler I sinne. Men det gikk over :p om du uroer deg så kan du jo kanskje tilbringe litt tid sammen med familie? Så tenker du ikke så mye på det :)
 
Send han avgårde. Er han ikkje voksen nok til å kunne avstå ukjente kvinners desperate forsøk på litt kuk, så har han vel ikkje noko med deg å gjera?
Trur nok detta går bra, og håpar han evt kan setta kompisene sine på litt plass med at dei kan respektere at han snart er familiefar.
 
Jeg stoler på min mann så jeg hadde sendt han avgårde.

Han fikk reise på guttetur til Amsterdam og Red light district.

Stol på kjæresten din, det er viktig!
 
Eg fins ikkje sjalu, og stolar på mannen, så guttetur hadde han gladeleg fått reist på. Men ein er litt ekstra sårbar som gravid, og derfor ville eg kanskje satt nokon "krav". Feks at han skulle ringt meg ein gang for dagen slik at eg fekk høyra at han hadde det bra:)
 
E senda titt og ofte min mann på turer. Han reiser da alene, men han kan jo "finne på gale ting" selv da ;)
Men synes det ville vært trasi å tilbringt hele påska alene!
Nu når sønnen vår er blitt 5 år så har vi planlagt tur hele familien.
 
Jeg skjønner skepsisen, men vet av erfaring at det lønner seg å gi hverandre litt rom og alenetid/vennetid, spesielt når man skal bli foreldre. Jeg og mannen er veldig bevisst på det denne gangen (venter nr to), og mannen har tatt seg noen turer ut med kompiser og kommet hjem godt bedugget og lykkelig. For min del handler det gjerne om å ta turen på kafe med venner eller lignende, men det blir også et par overnattingsturer til venninner de neste par månedene mens mannen er hjemme med vesla. Jeg er nok litt ekstra sårbar for tiden, for jeg er vanligvis ikke sjalu, men nå kjenner jeg det stikker litt iblant. Men jeg later som ingenting og sender han smilende ut av døra, for jeg vet det bare er min egen usikkerhet. Tror det gir meg en lykkeligere mann som syns det er godt å komme hjem. :)
 
Jeg hadde fått helt noia, men så har jeg opplevd utroskap også. I tillegg blir mannen så dum i fylla.. Han er også glad i å kline, noe jeg ikke er, så hadde ei jente kommet bort til han for å kline, så tror jeg faktisk ikke han hadde dyttet henne vekk.
 
Skal faktisk sende min på guttetur i slutten av måneden til Polen. Er ikke gravid som deg, men sitter hjemme med en på 3 mnd og en på 2 1/2 år. Gleder meg ikke noe spess til det, men det blir godt for han å gjøre noe annet en baby/familie ting hele tia.
 
Jeg ville latt han reise. Samboeren min har vært på flere gutteturer før jeg ble gravid, og vi har hatt en regel "send sms når du er trygt fremme, og når du går og legger deg." :) det har funket veldig fint for oss :) vær ærlig om hva du føler, så er sjansen stor for at du får den tryggheten du trenger :)

Når det kommer til kommentarene til kompisene får de bare ta seg en bolle. Vis det og være "tøffel" gjør han lykkelig, skal de bare være glad på hans vegne :)
 
Kanskje dumt spm, men er veldig intr i å høre hvordan andre par gjør det.. Vi er 22 år, så relativt unge, men vært sammen i snart 4 år og skal bli foreldre i juli. Samboer ble idag invitert på partyguttetur til Trysil i påsken, sammen med 7 andre single gutter som drar dit først og fremst for å få seg et ligg.. Har vært med disse gutta på fest før og de er den typiske unggutta på tur "drikke, pule og leve livet"...?

Jeg unner virkelig samboer som aldri omtrent er ute lengre til å ha det gøy. Spesielt siden vi snart blir foreldre. Jeg har hatt mange sånne jenteturer da jeg var singel, samboer har aldri vært på en eneste guttetur... Vet han aaldri hadde vært utro på noe måte, Men jeg må innrømme mitt nåværende tjukke hormonella gravide meg fikk litt vondt av tanken....

Er jeg helt på trynet? Tar hormonene overhånd?

Om gubben får tilbud om guttetur med en gjeng single gutter så har jeg ingen problem med det :)
Men det går på tillit og forholdet vi har. Han er og har aldri vært en skjørtjeger, så jeg ville blitt forundra om han var så idiot at han plutselig skulle begynt med det nå :p
Vi har begge vært i forhold før hvor den andre part har vært utro. Det har satt sine spor hos oss begge og vi har jo snakka om at hvis det er noe man i det hele tatt vurderer så er det bedre at man snakker om det og evt gjør det slutt. Jeg har ingen toleranse for utroskap så her hadde døra vært lukket å låst om det hadde skjedd.

Så, jeg vil si det går på tilliten dere har til hverandre og er han så tjukk i huet at han finner ei snelle på hyttetur så håper jeg du finner ut av det og kaster han ut. Men han kan også ha godt av å dra på tur med gutta og ha det skikkelig gøy før ungen kommer.

Ditt liv, hans liv og deres liv :)
 
Æ e heller ikke sjalu i utgangspunktet men kjenner hormonan innimellom at de får mæ til å tenke masse rart. Du kan jo være åpen om tankan dine til mannen din.. Si at du vil at han ska fære og at du stoler på han men at hormonan gjør at du føler dæ litt usikker. Men at d går nok bra og at du vil at han ska ha d gøy på turen..
 
Back
Topp