Gutt eller jente?

Var helt sikker på gutt sist, og fikk gutt :) denne gang har jeg ingen klar overbevisning, men tror mest på gutt. Har alltid sett for meg at jeg ble guttemamma. Hadde vært gøy med jente sånn at jeg kunne rettferdiggjøre flere innkjøp :)
 
Har ikke noe aning denne gangen faktisk, kaanskje en liten jente? Men kanskje det er mer ønske ?

Med barn nr 1 var jeg helt sikker på at det ble jente og hvordan hun ville se ut:dummy: og ut kom hun.
Med nr2 var jeg sikker på gutt:dummy:og det ble det.
 
Jeg har en magefølelse på gutt, samboeren på jente[emoji86]
 
Jeg var helt lik som i forrige svangerskap (så langt) så jeg tror vi får en jente til. [emoji106]
 
Jeg tok to tester på nettet og begge to sier att jeg venter en gutt [emoji4] det blir spennende å se om det stemmer [emoji6]
 
Tror det blir jente her..
Er kjempe kvalm og dårlig. Ikke matlyst. Og skal jeg spise noe må det være uten noen sterke smaker... veldig uren hud også.
 
Er 95% sikker på at det er gutt [emoji85] aner ikke hvorfor..
 
Har en følelse av at det blir gutt. Har både en jente og gutt fra før og det her svangerskap er helt likt med det jeg hadde med min sønn
 
Heller mot jente. Har vært mye mer kvalm og hatt mer uren hud denne gangen enn sist, da det ble gutt. Pluss at jeg mistenker at egget kom etter sædcellene, og jentecellene er jo mest utholdende.
 
Jeg har en svak følelse på gutt, men samboeren er overbevist om at det blir jente!
Jeg har dog uvanlig stor lyst på salt mat og kjøtt til meg og være og sjokolade som jeg elsker frister ikke, så det tyder vel kanskje i retning gutt :)
I følge denne testen: http://www.babyverden.no/Quiz/Venter-du-gutt-eller-jente-Ta-testen/ er det like stor sjanse for begge deler på nåværende tidspunkt, så får vel bare vente å se da ;)
Hehe, jeg tok testen to ganger og svarte akkurat det samme bortsett fra siste. Om hva man tror selv man får. Når jeg svarte at jeg trodde jeg fikk gutt så ble resultatet gutt, og når jeg svarte at jeg trodde jeg fikk jente, så ble resultatet jente [emoji1] Så tror jeg tar denne quizen med en klype salt. Jeg har dog en følelse på gutt da [emoji4]
 
Jeg har ingen aning, og lurer derfor på om det kanskje kan være en av hver i magen?
Sist var jeg helt sikker på at det var gutt, og det ble det. Vi fant bare jentenavn fordi vi følte vi måtte tilfelle :p
 
Jeg har ingen aning, og lurer derfor på om det kanskje kan være en av hver i magen?
Sist var jeg helt sikker på at det var gutt, og det ble det. Vi fant bare jentenavn fordi vi følte vi måtte tilfelle :p
Er så spent på det selv på hva som bor i magen min også! Jeg heller fram og tilbake på om det er en av hver eller ikke :happy:
 
Hvor tidlig er det mulig å se kjønnet på ul? Noen som vet?:anyone
Er det ikke slik at man i teorien kan se det fra uke 9 da? Mente min kollega fikk beskjed om at de venter gutt i uke 9 på sin 4 åring.
 
Trodde det var uke 13 som var det magiske tallet jeg? :)
 
Jeg tror de kan se det før uke 12, men det er ikke lov å si i Norge. Og det krever bra utstyr og dyktig gyn. Det gjør det senere også. Vi var i uke 13 sist og hun ville ikke si det, hun trodde hun så det, men hun sa det var stor sjanse for å ta feil for de ligner sånn på det tidspunktet.
 
Testen sa gutt og jeg har også guttefølelse denne gangen :) Sist hadde jeg jentefølelse og jeg hadde rett. Så det blir spennende og se denne gangen :D
 
Drømmer til stadighet om at jeg får en gutt til. Men jeg har ikke peiling, og tør ikke håpe på noe. Men svangerskapet sålangt har store forskjeller fra sist gang.
 
Back
Topp