Gulv vasking for gravide:

AudiMamma

Gift med forumet
Den ene av våre to tisper har fått den årlige løpe tiden sin her i hus og det betyr gulv vasking minst engang om dagen her i huset.
Og moppestangen har blitt min verste fiende som ett resultat av dette.
Så har funne en oppskrift på gulv vasking for oss gravide..:)

Oppskrift på gulv shining for gravide:

1. Finne fram en bøtte med såpevann, ikke svarten heller om den lot seg løfte for å ta med seg.... (søle masse vann over alt i forsøket)

2. Endelig klart å dra med seg bøtten til planlagt sted å vaske med mye mindre vann enn planlagt, siden det meste ble sølt ut når man holdt på å prøve å løfte bøtten.

3. Få på moppen på moppestangen bare for å finne ut at man ikke klarer å dra stangen over gulvet...:( husk å surmule masse!! å innse at dette bare er å gi opp!

4. Kaste moppestangen til helsiken en plass man aldri vil se den igjen.

5. Få tenkt seg litt om å finne på noe annet med alt vannet som er sølt og den lille skvetten som ligger igjen i bøtten.

6. Ta på sæj tøffler (crocs ol) vri opp 2 stk mopper å legg en under hver fot å vær strålende fornøyd med seg selv for at dette ikke gjør vondt noen plasser:) Og at gulvet faktisk blir vasket...:) Å vær stolt over at gulvet nå er rent uten å ha brukt den forbaskete moppestangen!
 
hahahaha, fantastisk bra emoticon  Nå lo jeg godt her
 
hehehehe

eg satt å såg for meg d syne ja......
 


Phu/Famy skrev:
hehehehe

eg satt å såg for meg d syne ja......



Bare å konstatere at jeg var ett syn for guder da ja...:)
 
Genialt!! :-D
 
hehe rå bra :) jeg kaster bare moppeskafte så hardt i gulvet og banner og irreterer meg så samboeren til sist vasker :p
 
Back
Topp