Gulsott

Kiromantia87

Andre møte med forumet
Hei

Hvor lenge var deres barn gulaktige i ansikt og øynene?

Jenta mi er 4 uker, og jeg synes det henger godt igjen. Hun er sprek og i fin form ellers.
 
Sniker fra juni - her hang gulfargen i til han var nærmere 7 uker før det var helt borte. Gikk veldig gradvis, og den forsvant sist fra øynene.
 
Det varte bare i 2-3 dager både med eldste og med julibabyen. Men de hadde ikke ordentlig gulsott da, men var ganske gule i huden likevel.
 
I huden forsvant det etter en ukes tid, men i øynene henger det fortsatt igjen. 3 uker nå.
 
Henger fortsatt igjen litt her. Å er 6 uker siden fødsel.
De har ikke sagt noe om det på helsestasjon, så da har jeg ikke tenkt så mye over det. Men kanskje 6 uker ee lenge?
 
Henger fortsatt igjen litt her. Å er 6 uker siden fødsel.
De har ikke sagt noe om det på helsestasjon, så da har jeg ikke tenkt så mye over det. Men kanskje 6 uker ee lenge?

Jordmor sa her at fargen kan henge i ei stund uten at det er noe galt. Gjorde det på min. :)
 
Okey, det er sikkert ikke uvanlig at det sitter i så lenge. Får høre på 6 ukers kontrollen.

Takk
 
Mini her er også gul, tre uker nå og ikke like sterk gulfarget som før men synes det henger godt igjen :-/
Men har hele tiden vært sprek, matlyst og våken i normale mengder :)
 
Mi måtte en tur i lysbehandling, pluss det steig igjen og begynte å synke av seg selv når hu va 10 dager gammel. Nå e hu 5 uker å e enda litt anntydning til gul i huden og øynene.
Spurte om dette på helsestasjonen, og der nevnte de at det va ei mor innom som etter 3 mnd enda hadde litt gult i si. Så det varierer veeeeldig.
Så lenge hu spise og ikkje e slakk så ska du kje bekymra deg fikk eg beskjed om [emoji846]
 
Back
Topp