Gulity pleshures

Jeg er avhengig av cola zero og det går ned store mengder, 3-6 liter daglig. Må gå til behandling for å klare å stoppe siden det er koblet til noe psykisk, og nå om dagen i permisjon så kjenner jeg at jeg virkelig trenger denne rusen [emoji28][emoji102]

Ellers elsker jeg å se på treningsprogrammer og spise snop, slankekrigen, kloe kardashian osv [emoji28]

Fått skikkelig dilla på å prøve å bake, brukt masse penger på utstyr men har hittil blitt med tanken.
 
My 600lb life er fantastisk!! Har også skaffet gratismåned på Viaplay, og ser på Timeless og Legion. Spiser Japp-sjokolade til... I regret nothing!
 
Spiser alt for mye sjokolade.. Og iste fersken.... Har blitt helt avhengig... Og ellers kooooser jeg meg med å se på fødeavdelingen på nett når jeg en eller annen gang har mulighet til det:p
 
Spiser alt for mye søtt. Har en nugattiboks i boden, så spiser det når 2-åringen er i barnehagen, for vil jo ikke at han skal spise slikt...

Nugatti ass.... bestemmer meg sånn en gang i mnd eller noe for å bare slutte å kjøpe det, men så blir jeg sååå irritert hver gang jeg har lyst på og det ikke finnes i hus [emoji23][emoji85]
Dere burde prøve et lag med peanøttsmør og et lag nugatti... ho-ly-crap.. noen ganger med et lett dryss havsalt over. Snickersskive [emoji108]
 
Så du episoden som gikk torsdag forige uken:eek:? Av my 600 lb life
Var det hun damen som nektet å slutte å spise, og så fant de mark i et sår i leggen hennes? Og hun premierte kjæresten med mat når han hdde sex med henne?
Hun var gæærn.
 
Var det hun damen som nektet å slutte å spise, og så fant de mark i et sår i leggen hennes? Og hun premierte kjæresten med mat når han hdde sex med henne?
Hun var gæærn.

Ja for ei dame, og for en måte hun snakket på. Virket som hun likte å gjøre seg til offer hele tiden og legge all skyld på alle, og ga de voksne barna guilt trip slik at hun fikk det hun ville, Skjønte nesten fra starten av episoden at hun egentlig ikke var motivert til å endre kostvanene. Hun spiste frokostblandin mens de dro henne ut av huset :wtf:
Kjente jeg ble litt irritert av henne, for ei dame.
 
Var det hun damen som nektet å slutte å spise, og så fant de mark i et sår i leggen hennes? Og hun premierte kjæresten med mat når han hdde sex med henne?
Hun var gæærn.
Og RETT inn på tv-arkiv for å se episoden [emoji31] bebis er utslått av varmen og tok tidlig kvelde heldigvis, for denne krever min fulle oppmerksomhet skjønner jeg [emoji87][emoji85]
 
Hun blir å irritere det grønn :knegg: episoden etter er også bra :happy:
Har du sett hu med sønnen? Som bor i stua, nekter å la mannen handle og når det kommer ei og skal hjelpe dem med kostholdet etter operasjonen så nekter hu å kaste ut frokostblandinger fordi "sønnen" spiser det. Og når de gjør det hvisker hu til sønnen "nå kaster de maten din". Også sier vi selv at hu har gått ned masse, og at vekta på sykehuset viser feil xD
 
Har du sett hu med sønnen? Som bor i stua, nekter å la mannen handle og når det kommer ei og skal hjelpe dem med kostholdet etter operasjonen så nekter hu å kaste ut frokostblandinger fordi "sønnen" spiser det. Og når de gjør det hvisker hu til sønnen "nå kaster de maten din". Også sier vi selv at hu har gått ned masse, og at vekta på sykehuset viser feil xD
Ja :eek: glemmer aldri hun. Æsj. Også er jeg mektig imponeret over dr.now som ikke mister tolmodigheten med de vanskelige personene. De som sier «han har sviktet dem» når han har gitt 100 sjangser, sendt terapeut, psykologer, fysio, kostholdsveileder og hatt de innlagt i mange måneder. Og likevel spytter noen ut at han ikke gjør nok for dem. De ønsker at de kan spiste7 pizza om dagen og likevel få operasjon og gå ned i vekt :knegg: også lurer jeg på hva som «feiler» meg som sitter oppslukt å ser my 600lb life :laughing002

Hvordan har de råd til all take away? De jobber jo ikke, og å spise ute i Norge er ialelfall dyrt. Peppes koster nesten 300kr liksom. Kanskje det er billigere i USA
 
Tror man kan få en big mac til 2 dollar, litt av problemet er vel at det er så billig i forhold til sunn mat?
Men fyfader. At de ikke innser st de kommer til å dø.
 
Ja :eek: glemmer aldri hun. Æsj. Også er jeg mektig imponeret over dr.now som ikke mister tolmodigheten med de vanskelige personene. De som sier «han har sviktet dem» når han har gitt 100 sjangser, sendt terapeut, psykologer, fysio, kostholdsveileder og hatt de innlagt i mange måneder. Og likevel spytter noen ut at han ikke gjør nok for dem. De ønsker at de kan spiste7 pizza om dagen og likevel få operasjon og gå ned i vekt :knegg: også lurer jeg på hva som «feiler» meg som sitter oppslukt å ser my 600lb life :laughing002

Hvordan har de råd til all take away? De jobber jo ikke, og å spise ute i Norge er ialelfall dyrt. Peppes koster nesten 300kr liksom. Kanskje det er billigere i USA
Det verste er jo at de kan spise helt enorme mengder og fortsatt gå ned i vekt siden det krever syke mengder å opprettholde den vekta.. men ja, syke mengder for oss er jo kun halvparten av det de ønsker å spise [emoji14]


Tror man kan få en big mac til 2 dollar, litt av problemet er vel at det er så billig i forhold til sunn mat?
Men fyfader. At de ikke innser st de kommer til å dø.
Leste en artikkel en gang om at å lage sunn mat faktisk er billigere enn McDonalds i usa. Problemet var at da måtte de LAGE, også måtte de lage store mengder..
 
:dead::dead::dead:
Leste en artikkel en gang om at å lage sunn mat faktisk er billigere enn McDonalds i usa. Problemet var at da måtte de LAGE, også måtte de lage store mengder..
Åja, da er det ingen unnskyldning, hehe.

Den episoden som går nå, hun som har ekstrem hengemage? Hun hadde rigget seg sykt bra til i sengen med mat og drikke på en hylle bak seg. Fikk litt flashback til de tre ukene i perm før ungen kom :dead: kan faktisk sympatisere med dem, for når du først er tung, er det så jæklig vanskelig å motivere seg til å mosjonere...
 
:dead::dead::dead:
Åja, da er det ingen unnskyldning, hehe.

Den episoden som går nå, hun som har ekstrem hengemage? Hun hadde rigget seg sykt bra til i sengen med mat og drikke på en hylle bak seg. Fikk litt flashback til de tre ukene i perm før ungen kom :dead: kan faktisk sympatisere med dem, for når du først er tung, er det så jæklig vanskelig å motivere seg til å mosjonere...
Ja, men så synes jeg det er så merkelig holdning på enkelte. De går ned masse før de får innvilget operasjon, og når de må gå ned litt til før de får operasjonen så føler de det er håpløst og alt står og faller på operasjonen liksom... altså, de har jo bevist at de klarer å gå ned i vekt uten liksom [emoji14]

Men jada, kjenner meg igjen nå bare når jeg setter meg til med flaska og bebis og gulpekluten ligger langt borte [emoji28]
 
Og i morres følte jeg at jeg sto på vekten hos dr. Now og kunne juble fordi den viste 89.9! Haha, det er de små gledene i livet ass
 
Jeg ler meg ihjel! Skjønner at her er det ett program jeg har gått glipp av[emoji23][emoji23] hvor og når går dette?
Her har jeg dratt med meg mannen på greys kjøret og fant frem boksene og startet på sesong 1. vi ser 3-4 episoder hver kveld når kidsa er i seng. Han er nesten mer oppslukt i alt dramaet enn meg [emoji85]
 
Jeg ler meg ihjel! Skjønner at her er det ett program jeg har gått glipp av[emoji23][emoji23] hvor og når går dette?
Her har jeg dratt med meg mannen på greys kjøret og fant frem boksene og startet på sesong 1. vi ser 3-4 episoder hver kveld når kidsa er i seng. Han er nesten mer oppslukt i alt dramaet enn meg [emoji85]

TLC torsdager kl 21 :) eller på D play
 
Back
Topp