Gul på fingertuppene

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Min kjære sønn begynte å bli litt gul ved naglerota rundt 1-2 mnd alder, har spurt alle rundt meg inkludert helsesøster og fastlege og alle sier at jeg ikke trenger å bekymre meg. Men når det bare strekker seg lenger og lenger opp med tiden så blir jeg litt bekymret alikevell.. derfor lurer jeg på om det er noen her som har hatt noe lignende hos dere? Han er gul på alle sine ti fingrer.
IMG_6350.JPGIMG_6345.JPG
 
Har du funnet ut noe? [emoji848]

Nei.. legen sa bare at jeg ikke trengte å bekymre meg, sa ikke noe om at han har sett det før eller noe, hadde vært mye lettere om han kunne tatt det videre eller noe så vi kanskje kunne fått et skikkelig svar. Nå er snart hele hånda brun (har gått fra gul til brun nå) mulig det bare er pigmenter?[emoji848]
 
Nei.. legen sa bare at jeg ikke trengte å bekymre meg, sa ikke noe om at han har sett det før eller noe, hadde vært mye lettere om han kunne tatt det videre eller noe så vi kanskje kunne fått et skikkelig svar. Nå er snart hele hånda brun (har gått fra gul til brun nå) mulig det bare er pigmenter?[emoji848]

Jeg ville bedt om en hendvendelse til sykehuset eller hudlege, da kan de vurdere saken og se :) jeg ville stått på mitt, evt funnet en annen lege til å se på det for flere sin mening :)
 
Back
Topp