Grusomme røykpakker

Stygge bilder får virkelig ingen til å slutte å røyke. Syns det er helt teit at de har sånne bilder på. Hadde det Vært så lett å få folk til å slutte å røyke hadde ingen røykt. Sånne etuier får du i tobakks butikker og på nett.
Tror ikke det får noen til å slutte å røyke, men tror det kan hjelpe om barn/unge ser bildene. Om de ikke hadde vært der så er det eneste barn ser at mor/far koser seg med en røyk, men når de ser pakken ser de at det faktisk er negative aspekter ved det også :)
Vi voksene er ikke lettskremt [emoji14]
Vi vokste jo opp med sjokoladerøyk liksom [emoji28][emoji87]
 
Jeg ser humoren i det du skrev altså. :) Kommentaren var ikke siktet spesielt til deg. Greia er at det alltid skal kommenteres at røykere må slutte å røyke, og det er de færreste røykere som ikke er enig i det, men det blir jo slitsomt å høre det hele tiden. Og jeg røyker ikke selv hvis du lurer. ;)

Følte den var ganske direkte til meg siden jeg spøkte om det å slutte. ;) Men ok. :)
 
Følte den var ganske direkte til meg siden jeg spøkte om det å slutte. ;) Men ok. :)
Det er fler enn deg som har kommentert i samme gate som du ser, om enn med en annen vinkling. :) Hadde det vært bare til deg hadde jeg sitert deg. Er ikke SÅ passiv/agressiv. :p
 
Det er fler enn deg som har kommentert i samme gate som du ser, om enn med en annen vinkling. :) Hadde det vært bare til deg hadde jeg sitert deg. Er ikke SÅ passiv/agressiv. :p

De innleggene var ikke så direkte som mitt, syns jeg. De ba jo ikke folk om å slutte, bare sa hvorfor pakkene er sånn. Har sett flere som svarer på konkrete innlegg uten å sitere, men da tok jeg feil denne gangen. :)
 
De innleggene var ikke så direkte som mitt, syns jeg. De ba jo ikke folk om å slutte, bare sa hvorfor pakkene er sånn. Har sett flere som svarer på konkrete innlegg uten å sitere, men da tok jeg feil denne gangen. :)

Ja, det ble liksom summen av alt. Har sett det så mange ganger før, så nå kjente jeg at jeg måtte si no.
 
Jeg syns det er på sin plass med sånne bilder. Det er realiteten av hva som kan skje hvis man røyker. Og barn har godt av å se sånt og vite det. Virkelig ikke vits i å dempe faren.

Jeg har vert passiv røyker pga mine foreldre og har derfor også opplevd å være i fare for å miste live mitt pga lungesykdommen min, da de ikke visste eller forsto faren av å røyke med barn til stedet når jeg var liten.
 
Jeg syns det er på sin plass med sånne bilder. Det er realiteten av hva som kan skje hvis man røyker. Og barn har godt av å se sånt og vite det. Virkelig ikke vits i å dempe faren.

Jeg har vert passiv røyker pga mine foreldre og har derfor også opplevd å være i fare for å miste live mitt pga lungesykdommen min, da de ikke visste eller forsto faren av å røyke med barn til stedet når jeg var liten.
Men det var fortsatt ikke det trådstarter spurte om. :)
 
Ja sannheten er fæl gitt, skal man røyle så tenker jeg man har godt av å se hva som kan skje med kroppen, pakkene lyver jo faktisk ikke.
 
Men det var fortsatt ikke det trådstarter spurte om. :)

Nå er det nå en gang slik her inne at man alltid får tileggsinfo, man kam spørre om tips til å dempe melkespreng fordi man ikke skal amme og får tips til å få til amming i stedet, man kan spørre om erfaring med keisersnitt og får beskjed om at fødsel er best, man kam spørre om anbefaling av fremovervendt bilstol men får anbefalt noe annet, tenker det er litt sånn på et forum, vet ikke om jeg kan kalle det uting, for der føler jeg meg litt splitta, men det blir viktigere og viktigere for folk å passe mer på alle andre enn seg selv, ser det tydelig både her inne og "utenfor".
 
Tipper noen som er flinke til å.stikke eller hekle kan ordne et etui til deg ganske raskt:)
 
Back
Topp