Grusomme røykpakker

R

RoseBusk

Guest
Bildene på røykpakkene er så grusomme blitt at jeg tror jeg spyr!! I alle fall de svenske. Noen som vet om man får kjøpt sånn pakke til å ha utenpå pakken for å dekke disse bildene? fantes før i tiden sånne etui til å ha pakken oppi, husker mormor hadde det
 
Ebay gjerne. Evnt strikk en :)
 
Er vel en grunn til at de er avskrekkende da [emoji6]
Vil vel at folk skal slutte å røyke [emoji6]

Men sy eller strikke en?
 
Kanskje du kan finne noe på eBay, men tviler på de selger sånt i Norge lengre. Kanskje på en tobakksbutikk?
 
Det verste jeg synes med dem er at små barn ser dem. De svenske bildene er de verste her, Men kan du at de spanske er verre en det igjen. Lurer på hvor det har blitt av de brune kjedelige pakkene de snakka om, bedre for barn så de slipper å se sånne ting. Og må da tilføye at barn ser nok ikke der selv om foreldre røyker men nede på ene kafeen her så sitter mange eldre herrer med røtkpakkene på border så alle kan se de stygge bildene.
 
Synes det er bra de ser slik ut og håper det får hvertfall noen til å slutte :) men du finner sikkert på ebay hvertfall
 
Stygge bilder får virkelig ingen til å slutte å røyke. Syns det er helt teit at de har sånne bilder på. Hadde det Vært så lett å få folk til å slutte å røyke hadde ingen røykt. Sånne etuier får du i tobakks butikker og på nett.
 
Alle vet at det sunneste er å slutte å røyke. Skjønner ikke vitsen med å kommentere det så fort man får sjansen. Det var ikke det trådstarter spurte om. Når det gjelder det; hvis du har basic sykunnskaper kan du sy deg et etui. Ellers stemmer jeg i om at eBay sikkert er stedet.
 
Stygge bilder får virkelig ingen til å slutte å røyke. Syns det er helt teit at de har sånne bilder på. Hadde det Vært så lett å få folk til å slutte å røyke hadde ingen røykt. Sånne etuier får du i tobakks butikker og på nett.

Det tenker jeg også ;)
 
Alle vet at det sunneste er å slutte å røyke. Skjønner ikke vitsen med å kommentere det så fort man får sjansen. Det var ikke det trådstarter spurte om. Når det gjelder det; hvis du har basic sykunnskaper kan du sy deg et etui. Ellers stemmer jeg i om at eBay sikkert er stedet.

Er det ikke lov å tøyse litt heller nå? :p
 
Er vel det som er meningen også :p men tror du får kjøpt etui på eBay og sånn
 
Joda, for alle del. Er lov å tro man er artig. Men ikke forvent at alle andre syns det samme. ;)

Jeg forventer ikke at andre skal synes det er morsomt, men jeg moret meg. ;) Ut ifra kommentaren din forstår jeg det som at du leste det i alvor og ikke skjønte at jeg tulla. Og det er helt greit. ;)
 
Jeg forventer ikke at andre skal synes det er morsomt, men jeg moret meg. ;) Ut ifra kommentaren din forstår jeg det som at du leste det i alvor og ikke skjønte at jeg tulla. Og det er helt greit. ;)
Jeg ser humoren i det du skrev altså. :) Kommentaren var ikke siktet spesielt til deg. Greia er at det alltid skal kommenteres at røykere må slutte å røyke, og det er de færreste røykere som ikke er enig i det, men det blir jo slitsomt å høre det hele tiden. Og jeg røyker ikke selv hvis du lurer. ;)
 
Back
Topp