Gruer sånn til TUL

Acinonyx jubatus

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Å, jeg gruer så skrekkelig til TUL, føles så umulig å skulle gå inn der... Har "bare" mistet en gang, og det ble da oppdaget uten mistanke om noe galt, på tidlig ultralyd i april i uke 13... Har tre friske barn før det... Nå er jeg åtte uker på vei, skal på TUL om en uke, og jeg gruer så vannvittig.. Det føles så sannsynlig at det samme kommer til å skje igjen, selv om jeg vet at sannsynligheten er stor for at alt er bra...
 
Sender en varm klem og ønsker deg lykke til[emoji173]️ Prøv å tenke på noe annet selv om det er vanskelig!
 
Sånn følte jeg det også.
Vi mistet en og ble gravide igjen på første EL. Jeg forberedte meg på at «det helt sikkert skjedde det samme igjen» og var bombesikker på å få beskjed om at det ikke var liv på tidlig UL
Men jammen ligger det ei litta kråke på 11 mnd og sover i senga si nå:Heartred
Ønsker deg masse lykke til:)
 
Sender en varm klem og ønsker deg lykke til[emoji173]️ Prøv å tenke på noe annet selv om det er vanskelig!
Sånn følte jeg det også.
Vi mistet en og ble gravide igjen på første EL. Jeg forberedte meg på at «det helt sikkert skjedde det samme igjen» og var bombesikker på å få beskjed om at det ikke var liv på tidlig UL
Men jammen ligger det ei litta kråke på 11 mnd og sover i senga si nå:Heartred
Ønsker deg masse lykke til:)
Tusen takk for lykkeønskninger, og takk for at du delte din erfaring, Bollebaker87, fikk litt håp av å lese...
 
Idag var dagen for TUL, holdt på å rømme derfra før jeg gikk inn... Men så var det til gjengjeld verdens beste følelse å se en liten krabat med fine hjerteslag, som både sparket og vinket der inne <3 jordmora målte meg til litt lenger på vei enn jeg trodde, så nå er alt supert :) nå er jeg også kommet lenger på vei enn når jeg mistet sist, så nå tror jeg at jeg greier å senke skuldrene litt :)
 
Idag var dagen for TUL, holdt på å rømme derfra før jeg gikk inn... Men så var det til gjengjeld verdens beste følelse å se en liten krabat med fine hjerteslag, som både sparket og vinket der inne <3 jordmora målte meg til litt lenger på vei enn jeg trodde, så nå er alt supert :) nå er jeg også kommet lenger på vei enn når jeg mistet sist, så nå tror jeg at jeg greier å senke skuldrene litt :)

Så herlig!! Gratulerer :woot:
 
Forstår deg godt og gruer meg til oul selv om alt så fint ut på tul så forstår bekymringen...
 
Idag var dagen for TUL, holdt på å rømme derfra før jeg gikk inn... Men så var det til gjengjeld verdens beste følelse å se en liten krabat med fine hjerteslag, som både sparket og vinket der inne <3 jordmora målte meg til litt lenger på vei enn jeg trodde, så nå er alt supert :) nå er jeg også kommet lenger på vei enn når jeg mistet sist, så nå tror jeg at jeg greier å senke skuldrene litt :)
Det var bra!

Gruer meg alltid til ul. Etter å ha opplevd MA så klarer jeg ikke gjøre slikt uten å forberede litt av meg på at de skal finne noe galt.
 
Det var bra!

Gruer meg alltid til ul. Etter å ha opplevd MA så klarer jeg ikke gjøre slikt uten å forberede litt av meg på at de skal finne noe galt.
Ja, det er merkelig hvordan skrekken setter seg i kroppen... Man greier ikke å roe seg helt noen gang, tror jeg... Men nå er det litt lettere å nå inn med fakta til hjernen og hjertet, så nå har jeg mer troen, etter å ha sett at alt var fint på TUL :happy:
 
Ja, det er merkelig hvordan skrekken setter seg i kroppen... Man greier ikke å roe seg helt noen gang, tror jeg... Men nå er det litt lettere å nå inn med fakta til hjernen og hjertet, så nå har jeg mer troen, etter å ha sett at alt var fint på TUL :happy:

Ja det håper jeg. Etterhvert kjenner du jo liv også så da blir det lettere. Jeg er bare litt i overkant plaget med katastrofetanker
 
Ja det håper jeg. Etterhvert kjenner du jo liv også så da blir det lettere. Jeg er bare litt i overkant plaget med katastrofetanker
Ja, gleder meg veldig til det :happy: katastrofetanker er kjent her og, og vanskelig å få bukt med... Jeg prøver å holde roen ved å ikke sjekke så mye, dette var min første TUL, og vil heller ikke ha doppler, prøver å stole på at ting går bra, men det er ikke alltid så lett... Hjemsøkes litt av den ultralyden hvor vi oppdaget MA sist... Har sånn medfølelse med dem som gjennomgår det gang på gang, må være utrolig vanskelig...
 
Kjenner så igjen det du skriver. Opplevde en MA som vi oppdaget på ul nå i februar. Ble gravid igjen relativt kjapt etterpå heldigvis. Men det å sitte å vente på venterommet nå denne gangen var grusomt! Var på tul denne gangen i uke 8+2 og 10+2. Like ille begge ganger :sorry: gleden var stor når alt så bra ut i uke 10. Og jeg prøvde å bære med meg ordene fra gynekologen «nå går det helst bra». Nå er det under 1 uke til oul :wideyed: og jeg kjenner nervøsiteten stiger igjen. Som noen over meg skriver går jeg og litt i beredskap og psyker meg opp på at de finner noe galt :facepalm:
Jeg har vært rolig nå en periode og det har vert godt å se magen vokse og kjenne på litt bevegelse fra frøet :happy:
 
Back
Topp