Gruer meg til jobb...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
I morgen skal jeg på jobb igjen for første gang på 2,5 år. Og en del her har vel fått med seg at sjefen ikke har vært så fornøyd med mitt fravær, så jeg lurer fælt på hvordan dette blir.

Noen tips til hvordan jeg kan komme gjennom en arbeidsdag helskinnet? :D
 
Ingen tips. Men masse lykke til ♡ Skjønner du gruer deg slik som han har drevet :(

Hold hodet hevet :) Du har ikke driti på draget hvertfall!
 
Skjønner godt at du gruer, men gå med hevet hode og vis at å miste deg er et tap for arbeidsplassen [emoji5]
 
Prøv som best å bare heve deg over det og bare vær vennlig og fordyp deg/konsentrer deg i arbeidsoppgavene.

Sender deg mange tanker i morgen, lykke til!
 
Tusen takk ♡
Gleder meg til dagen er over [emoji14]
 
Masse lykke til, hev deg over det, vær deg selv og smil og vær omgjengelig med de du møter[emoji4]
 
I morgen skal jeg på jobb igjen for første gang på 2,5 år. Og en del her har vel fått med seg at sjefen ikke har vært så fornøyd med mitt fravær, så jeg lurer fælt på hvordan dette blir.

Noen tips til hvordan jeg kan komme gjennom en arbeidsdag helskinnet? :D
Ønsker deg masse lykke til på jobb i morgen ❤ Hev deg over h*n og vær blid og hyggelig så kommer du langt :) Blir det tungt, så gå en tur på do, ta dype åndedrag og få samlet deg igjen. Du er flink i jobben, dette går bra ❤ Goklem ❤
 
Tusen takk alle ♡
Endelig er det helg :D hehe

Jeg overlevde dagen, og sjefen var så og si ikke i samme rom hele dagen. Så jeg fikk gjort en jobb i fred fra ham og fikk det i tillegg ut til kunden [emoji122] så fikk t.o.m litt skryt :D

Sliiiten etter 8 timer på jobb etter så lang tid da [emoji14]
 
Tusen takk alle ♡
Endelig er det helg :D hehe

Jeg overlevde dagen, og sjefen var så og si ikke i samme rom hele dagen. Så jeg fikk gjort en jobb i fred fra ham og fikk det i tillegg ut til kunden [emoji122] så fikk t.o.m litt skryt :D

Sliiiten etter 8 timer på jobb etter så lang tid da [emoji14]
Så bra :) Godt å høre :) God helg og nyt fri ❤
 
Lykke til :)
Edit : Så bra det gikk fint [emoji106] En dag av gangen [emoji5]️
 
Tusen takk alle ♡
Endelig er det helg :D hehe

Jeg overlevde dagen, og sjefen var så og si ikke i samme rom hele dagen. Så jeg fikk gjort en jobb i fred fra ham og fikk det i tillegg ut til kunden [emoji122] så fikk t.o.m litt skryt :D

Sliiiten etter 8 timer på jobb etter så lang tid da [emoji14]
Så bra at første dagen gikk fint [emoji2] Håper de neste også gjør det [emoji173]
 
Lykke til og godt første dagen gikk fint :)
 
Tusen takk alle ♡
Endelig er det helg :D hehe

Jeg overlevde dagen, og sjefen var så og si ikke i samme rom hele dagen. Så jeg fikk gjort en jobb i fred fra ham og fikk det i tillegg ut til kunden [emoji122] så fikk t.o.m litt skryt :D

Sliiiten etter 8 timer på jobb etter så lang tid da [emoji14]
Godt å høre [emoji173]️ håper et fortsetter sånn til du får deg ny jobb [emoji4]
 
Back
Topp