Greit eller ugreit?

Ikke på det grunnlaget du beskriver her!
Signerer det di andre skriver om at hun må komme seg til en lege.
 
Hadde ikke latt noen andre amme mine barn, hverken mamma eller venninner! Finnes da grenser!!
 
Be henne dra seg til legen.

Og nei! Mi mor hadde ikke fått ammet jentene mine. o_O
 
Ikke greit i det hele tatt!

Tenker eneste situasjonen er greit å ammer andres barn er om barnet er i nød og det er livsnødvendig.
 
Veldig ugreit. Krysser fingrene for at du ikke havner i en situasjon der hun spør deg direkte om å få amme knøttet ditt.
 
Om det er greit eller ikke er det bare du som bestemmer. Barnet ditt tar ingen skade av å bli ammet av andre, med mindre de har sykdommer som kan smitte via melken.

Men høres ikke ut som om du syns det er greit og da bør du også si det. Kan ikke skjønne at mammaen din skal bli såret av det? Det er jo ikke akkurat så vanlig.

Personlig kunne nok barnet mitt fått ammer fra venninner som jeg kjenner godt, om det var "nødvendig", men hadde syntes det hadde vært veldig rart om mamma skulle gjort det. Det er som sagt ingenting i veien med det og egentlig helt naturlig, men i vår kultur er amming blitt noe litt mer personlig og det hadde bare føltes veldig rart.
 
Ææææh! Aldri om min mor hadde fått amme mitt barn! Niks og nada!
Jeg er mora til min sønn, ergo jeg sørger for maten! Ingen andre...ikke venninner heller !
Hadde sagt det rett ut til min mor at det er helt uaktuelt! Det får da finnes grenser....
 
Herregud noe så sært, hadde mamman min hintet om det hadde hun fårt klart nei...
 
Back
Topp