Graviditetstestene våre!

Uff, det var ubetenksomt sagt av dem. Det er ikke unormalt å spotte, men skjønner det er en påkjenning. Jeg spottet helt til uke 17 med første, og det var ganske stress for å si det sånn. Trodde flere ganger det var over, og dro til slutt på ultralyd bare for å få se om alt var bra. Gynekologen sa jeg hadde lettblødende slimhinner og at alt var fint med babyen. Han blir straks 2år :)

Men fint å vite at de følger med deg. Sikkert betryggende å få målt HCG om legen mener det er nødvendig [emoji173]️

Ja, det synes jeg var litt leit. Bekymret meg ikke såå mye før jeg gikk dit som jeg gjorde i timene etter. Det var lenge ja. Det må ja vært en fryktelig påkjenning [emoji853] Så godt å i allefall få det bekreftet da, og at det gikk bra [emoji4] Tenker vi skal på tidlig ultralyd bare for å få bekreftet at det virkelig er noe der [emoji28]

Ja, det tenker jeg og. Jeg har en kjempe fin lege, så jeg er sikker på at hun vil følge med om hun mener det er nødvendig [emoji173]️
 
Dagens tester.. det er økning, men synes det går veldig tregt!
717E41A6-EE84-410D-907F-07D2328D16CA.jpeg
Får ta en ny digital når jeg kommer hjem etter helga :)
 
Ja, jeg er bare glad den blir sterkere for hver gang jeg tester jeg [emoji28]

Mien var sånn passe svake i fire dager og så venta jeg noen dager og så BOM var teststreken knallklar lenge før kontrollstreken hadde begynt å få farge, morsomt!
 
Back
Topp