Graviditetstestene våre!

Vis vedlegget 258699

Vet ikke om jeg er så fornøyd med egen stigning, men ble litt mer optimistisk av siste :) Tror jeg må slutte med testing nå og bare innse at jeg er gravid til det motsatte eventuelt er bevist [emoji28]

skaper bare masse bekymring, kan være ulikt resultat både med tanke på fargestoff i testen og konsentrasjon i urinen!
Du er gravid [emoji322]
 
Noen som har erfaring med denne? Positiv eller skyggestrek? Tok den på 15. Mai, 24 dager etter SA, er bortreist uten mulighet å kjøpe nye tester helt til tirsdag! IMG_20180519_235706_468.jpg Blir smågal av å vente :banghead:
 
Her er mine to tester. Tok de 17.mai. har ikke slått meg inn at jeg må teste flere ganger? Ser jo mange av dere tar tester hele tiden? Bør jeg teste mer?
 

Vedlegg

  • 20180520_090918.jpg
    20180520_090918.jpg
    28,1 KB · Visninger: 61
Her er mine to tester. Tok de 17.mai. har ikke slått meg inn at jeg må teste flere ganger? Ser jo mange av dere tar tester hele tiden? Bør jeg teste mer?
Nei, det bør du ikke :joyful: bare tull å teste masse, for mange er det mer stressende enn nyttig!
 
Noen som har erfaring med denne? Positiv eller skyggestrek? Tok den på 15. Mai, 24 dager etter SA, er bortreist uten mulighet å kjøpe nye tester helt til tirsdag! Vis vedlegget 258804 Blir smågal av å vente :banghead:
Min CB så nøyaktig slik ut, var sikker på det var skyggestrek. Klarte selvfølgelig ikke helt å slå meg til ro med det så jeg ventet 3-4 dager og tok en ny som var veldig positiv:) Så jeg vil anbefale deg å vente noen dager for så å ta en test til.
Lykke til:love7
 
Her er mine to tester. Tok de 17.mai. har ikke slått meg inn at jeg må teste flere ganger? Ser jo mange av dere tar tester hele tiden? Bør jeg teste mer?
Nei, det er ikke nødvendig! Jeg hadde mange billigtester liggende og tok flere bare fordi jeg kunne. Ingen tvil om at testene dine er positive :)
 
Noen som har erfaring med denne? Positiv eller skyggestrek? Tok den på 15. Mai, 24 dager etter SA, er bortreist uten mulighet å kjøpe nye tester helt til tirsdag! Vis vedlegget 258804 Blir smågal av å vente :banghead:

Jeg testet med den der forrige syklus som da var negativ. Den fikk en skyggestrek, men den var ikke så tydelig som denne, så det kan hende den er positiv [emoji4] Ta en ny om noen dager. Lykke til! [emoji4]
 
5+1 i dag og fikk denne... når kan man forvente 3+ [emoji5]IMG_1636.JPG
 
Nei. å får ikke kjøpt før i morgen, men føler meg egentlig sikker på at jeg er gravid :p får teste igjen når jeg kommer hjem!
Krysser fingrene for 2 streker i morgen :) :)
 
Back
Topp