Graviditetstestene våre!

Fikk 2-3 på digital i dag 5+1 [emoji30] Noen flere som har noen betryggende ord?
 
Fikk 2-3 på digital i dag 5+1 [emoji30] Noen flere som har noen betryggende ord?

Ja!! For jeg fikk akkurat det samme. Ble helt tullete. Men etter mye gode ord fra damene her inne har jeg slått meg til ro med at vi IKKE kan stole på de testene. Det er fint salgstriks til clear blue akkurat det der. De måler kun gjennomsnittet i HCG, og det er så veldig stor forskjell fra gravid til gravid.
Jeg til og med åpna testen, da skjønte jeg at nå må jeg roe ned litt her.
Noen får ikke 3+ før de er i uke 6 og 7 også. Så stol på kroppen din, å ikke clear blue sine tester.:Heartred
 
Jeg åpna den også [emoji23] Det var tre meget tydelige streker så tipper jeg får digital 3+ om en dag eller to. Men tror faktisk jeg dropper å kjøpe flere. Orker ikke stresset det medfører [emoji30]

IMG_2656.JPG

Fant denne på nett:

IMG_2655.JPG

Ultralyd om 12 dager, får bare vente til da isteden!
 
Jeg åpna den også [emoji23] Det var tre meget tydelige streker så tipper jeg får digital 3+ om en dag eller to. Men tror faktisk jeg dropper å kjøpe flere. Orker ikke stresset det medfører [emoji30]

Vis vedlegget 257470

Fant denne på nett:

Vis vedlegget 257471

Ultralyd om 12 dager, får bare vente til da isteden!
Ja, den der må har vært veldig nære på!
 
IMG_4264.JPG

Tar steget inn her, selv om det føles ekstremt skummelt etter jeg mistet i SA i desember. Testene er fra 4+0. Idag, 4+2 tok jeg blodprøve for å måle hcg. Verdi 1400. Har hatt fryseforsøk, IVF, fjerde innsett så fikk derfor satt tilbake 2.
 
Vis vedlegget 257497

Tar steget inn her, selv om det føles ekstremt skummelt etter jeg mistet i SA i desember. Testene er fra 4+0. Idag, 4+2 tok jeg blodprøve for å måle hcg. Verdi 1400. Har hatt fryseforsøk, IVF, fjerde innsett så fikk derfor satt tilbake 2.
Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at du kommer helt imål denne gang ❤️
 
Hei alle sammen! Jeg testa positivt med ganske svak strek på onsdag (9. mai). Hadde veldig, veldig svake tester i går og denne (bildet) i dag. Håper og tror at jeg endelig er gravid! Hva tror dere? Har vært prøvere i 1 år og 5 mnd, så hadde vært en lettelse hvis det endelig klaffa!:nailbiting:
 

Vedlegg

  • 7FE076E2-6651-4628-BF57-E8F5F4E71E54.jpeg
    7FE076E2-6651-4628-BF57-E8F5F4E71E54.jpeg
    698,2 KB · Visninger: 64
Hei alle sammen! Jeg testa positivt med ganske svak strek på onsdag (9. mai). Hadde veldig, veldig svake tester i går og denne (bildet) i dag. Håper og tror at jeg endelig er gravid! Hva tror dere? Har vært prøvere i 1 år og 5 mnd, så hadde vært en lettelse hvis det endelig klaffa!:nailbiting:
Synes den ser positiv ut! Gratulerer! ❤️
 
Hei alle sammen! Jeg testa positivt med ganske svak strek på onsdag (9. mai). Hadde veldig, veldig svake tester i går og denne (bildet) i dag. Håper og tror at jeg endelig er gravid! Hva tror dere? Har vært prøvere i 1 år og 5 mnd, så hadde vært en lettelse hvis det endelig klaffa!:nailbiting:
Ser absolutt positiv ut! :) Gratulerer ❤️
 
Sniker litt mens jeg venter på at det skal bli min tur.. blir så glad når jeg ser alle som lykkes, det er alltid ett håp [emoji173]️ Gratulerer så mye til alle babystrekene [emoji1319] [emoji173]️
 
Jeg melder meg og inn her. Fikk en med såvidt antydning til strek nå i ettermiddag. Er spent på test i morgen. Har ikke IKM før tirsdag, men klarte ikke å vente. Image1526151697.475831.jpg
 
Back
Topp