Graviditetstestene våre [emoji173]

fb91f3242dbecd97f4013772d17c790f.jpg


Den siste testen jeg tok i dag, må være helt sikker på at det er stigning [emoji87]
 
Her er noen av mine tester... :) Som dere ser så slo ikke rfsu strimmel testen ut når to andre gjorde det... 12dpo, 13dpo og 15dpo. Noen andre som har samme erfaring med rfsu strimmel test? lurer på om jeg leste noe tilsvarende tidligere, og da synes jeg det er veldig rart at denne testen selges på norske apotek....12dpo.jpg 13dpo.jpg 15dpo.jpg
 
Her er noen av mine tester... :) Som dere ser så slo ikke rfsu strimmel testen ut når to andre gjorde det... 12dpo, 13dpo og 15dpo. Noen andre som har samme erfaring med rfsu strimmel test? lurer på om jeg leste noe tilsvarende tidligere, og da synes jeg det er veldig rart at denne testen selges på norske apotek....Vis vedlegget 221160
Vis vedlegget 221161 Vis vedlegget 221162

Har ikke brukt rfsus strimmeltest,men den de selger på butikken og den gir skikkelig dårlig utslag. Blir strek men veldig svak selv etter ikm. Måtte teste med clearblue dagen etterpå for å forsikre meg at det stemte.
 
Oj det var stor forskjell i styrke! EBay? Mye rart der altså.. men nydelig den siste der da [emoji7]

Ikke eBay, det er RFSU[emoji87] de er bare tatt på forskjellige tidspunkt på dagen over et par dager - hvor de jeg tok på formiddag/ettermiddag ga sterkest resultat[emoji1376][emoji4]
 
Ikke eBay, det er RFSU[emoji87] de er bare tatt på forskjellige tidspunkt på dagen over et par dager - hvor de jeg tok på formiddag/ettermiddag ga sterkest resultat[emoji1376][emoji4]

Ah da kan sikkert det forklare litt [emoji846] men ser ut som det er mye tull med de testene også [emoji849][emoji14]
 
Ah da kan sikkert det forklare litt [emoji846] men ser ut som det er mye tull med de testene også [emoji849][emoji14]

Ja, har også forstått det sånn... Men jeg tok samme test fra samme pakke før jeg ble gravid som viste negativ, så vil tro at siden jeg har tatt så mange nå med to streker, så funker de sånn tålig hvertfall:)
 
Ja, har også forstått det sånn... Men jeg tok samme test fra samme pakke før jeg ble gravid som viste negativ, så vil tro at siden jeg har tatt så mange nå med to streker, så funker de sånn tålig hvertfall:)

Ja jeg mente ikke at de viste feil, men at de gjerne slår ut sent. Samme som flere fra eBay. De er ikke så sensitive som de skal være [emoji53]
 
Ja jeg mente ikke at de viste feil, men at de gjerne slår ut sent. Samme som flere fra eBay. De er ikke så sensitive som de skal være [emoji53]

Ja, skjønner! Tok min egentlig bare for gøy den dagen jeg forventet mensen, trodde absolutt IKKE at jeg skulle være gravid - og hadde egentlig tenkt til å slutte å prøve og begynne på piller igjen når mensen kom - men gravid var jeg altså blitt[emoji28]
 
Back
Topp