Graviditetstestene våre❤️

Ca 24.februar.
Terminen regnes ut fra eggløsning eller siste mens. Så om du har normal skyklus så kan du jo regn fra mensen eller sånn som mæ som har ustabil syklus men veitnår æ hadd eggløsning regne ut fra den.
Eg veit såpass ;-) men eg har ikkje testa itte el denne mnd (hadde puss mnd) og syklus på sånn ca 35-74 dagar så e umulig å gå ut fra menstermin hehehe... ska kje på tul før 30. Juli så må finna fram ein god dose tålmodighet te eg får vite ca termin! :p foreløpig 4.-18. Februar tenke eg, mest sannsynlig nærmere 18.!
 
Herregud! har vært å tittet innom her så lenge og håpet at jeg skulle få joine dere, og nå fikk jeg denne !!! lykkelig nå :Heartred:Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • endelig.jpg
    endelig.jpg
    33,7 KB · Visninger: 82
Er det sånn at det ikke er nøye nårtid på døgnet man tar testene? Er litt småforvirra over det derre:p eller er det sånn at man ikke må drikke mye osv? Jeg er vannoholiker, å mååå drikke en del utover dagen.. blir ganske så tørst ellers..
 
Er det sånn at det ikke er nøye nårtid på døgnet man tar testene? Er litt småforvirra over det derre:p eller er det sånn at man ikke må drikke mye osv? Jeg er vannoholiker, å mååå drikke en del utover dagen.. blir ganske så tørst ellers..

Når man først har fått positiv test, så har det ikke så mye å si. Men urinen er mer konsentrert når du står opp om morgenen. Jeg tok tester både tidlig, midt på dagen og sent.
 
Mine tester frem til igår. Er i utlandet så får ikke tatt digital, noe jeg synes er dumt.. Hatt MA en gang, og da fant jeg det ut leenge før jeg begynte å blø fordi ukesindikatoren aldri steg. Men men. Den ene som ligger for deg selv har 10 i følsomhet, de andre 25. Men hipp hurra, testene stiger!!! :)
 

Vedlegg

  • 20180614_094509.jpg
    20180614_094509.jpg
    765,2 KB · Visninger: 71
IMG_2839.JPG

Min aller første positive graviditetstest ever etter flere års slit[emoji2] Tatt 13dpo, er i dag 4+2. Ikke tatt flere tester i etterkant av denne men målte HCG til 39 14dpo. Trodde dette var litt lavt men Sykepleier mente var helt fint etter innsett av tint embryo da de gjerne går litt i dvale. Tenker ta en ny hjemmetest og evt en digital lørdag/søndag for å sjekke stigning. TUL 7+3 pga IVF[emoji846]
 
Back
Topp