Graviditetstest

Monitoren er ikke så følsom tror jeg ,ikke på meg iallefall :) men alle produserer hcg forskjellig sånnsett :) her ventes nok baby nr 5:nailbiting: meget stor overraskelse:joyful:
Nei, er visst 40 mlu som skal til før den slår ut. Vanlig digital er vel 25 mlu mener jeg!? Produserer mindre denne gang enn med de forrige. Da hadde jeg sterkere tester. Så håper alt er som det skal med den lille i magen[emoji5] Så herlig[emoji8] Gratulerer så mye med barn nr 5[emoji173]
 
Hvordan bruker dere denne monitoren ? tisser dere på den eller hva?:laughing021
Kjøper pinner til monitoren. Som man da dypper i urin og setter pinnen i Monitoren, som da avleser resultatet[emoji16]
 
Nei, er visst 40 mlu som skal til før den slår ut. Vanlig digital er vel 25 mlu mener jeg!? Produserer mindre denne gang enn med de forrige. Da hadde jeg sterkere tester. Så håper alt er som det skal med den lille i magen[emoji5] Så herlig[emoji8] Gratulerer så mye med barn nr 5[emoji173]
Ja det var noe sånt jeg mente å huske :)
Man blir så tankefull av Sånt:) hjelper å innbille seg att el var senere enn testen tilsa:hilarious: krysser fingrene for deg, alt går nok bare fint:)
 
Ja det var noe sånt jeg mente å huske :)
Man blir så tankefull av Sånt:) hjelper å innbille seg att el var senere enn testen tilsa:hilarious: krysser fingrene for deg, alt går nok bare fint:)
Hehe, hjelper å tenke positivt[emoji119] Skal nå bestille time til tidlig UL på Volvat. Så får jeg sjekket det i løpet av uka[emoji5]
 
Hahaha jeg er som deg... har tatt 5 digitale (3 ukesindikator og to med kryss), og sikkert 10 av de billigtestene!
Jeg venter en digital i posten nå,for jeg vil se 3+. Så da kjøpte jeg like godt 2 strimler også, så jeg kunne se en sterk strek :knegg: galskap!!
 
Jeg venter en digital i posten nå,for jeg vil se 3+. Så da kjøpte jeg like godt 2 strimler også, så jeg kunne se en sterk strek :knegg: galskap!!
Hahaha! Jeg bestilte hjem 10 stk strimler fra babyplan idag... bare for å se om de blir sterkere.. har en digital igjen, men må vente med den til jeg er over 5 uker! :dead:
 
Hahaha jeg er som deg... har tatt 5 digitale (3 ukesindikator og to med kryss), og sikkert 10 av de billigtestene!
Har en ukesindikator som ryker på fredag, i håp om 3+ [emoji28]
 
Har en ukesindikator som ryker på fredag, i håp om 3+ [emoji28]
Krysser fingrene!! Her har jeg tatt 3 ukes som alle viste 2-3 hahaah.... men de ble tatt fra 11 dpo til 15 dpo. Galskap! Skjønner eeegentlig ikke hvorfor jeg tok dem så tett, men ble «lei meg» da det forsvant fra displayet 2-3 hahaah..
 
Er det ikke noen du kan ta privat UL hos?[emoji33]
Nei her er det kun mulighet på sykehuset. Men da må det være spesielle årsaker til det. Veldig lite interesse for tul om man ikke har spesielle behov, blødninger , eller for å finne ut svangerskapslengde ved store avvik.
 
Nei her er det kun mulighet på sykehuset. Men da må det være spesielle årsaker til det. Veldig lite interesse for tul om man ikke har spesielle behov, blødninger , eller for å finne ut svangerskapslengde ved store avvik.

Det er jo helt sinnsykt spør du meg. I alle dager. Trodde da det fantes mulighet for å kunne ta TUL privat alle steder i landet, må si det overrasket meg:wideyed: Kan du ikke få en henvisning fra legen å be om tidlig UL?
 
Det er jo helt sinnsykt spør du meg. I alle dager. Trodde da det fantes mulighet for å kunne ta TUL privat alle steder i landet, må si det overrasket meg:wideyed: Kan du ikke få en henvisning fra legen å be om tidlig UL?
Du kan så si... hehe , jo... men da igjenn må det være av en årsak:) sist svangerskap hadde jeg blødninger i uke 7 og uke 9, pluss 2 MA bak meg, å allikevel måtte jeg krangle med legen for å få sendt søknad til gyn. Det tok på samvittigheta...
 
Nei her er det kun mulighet på sykehuset. Men da må det være spesielle årsaker til det. Veldig lite interesse for tul om man ikke har spesielle behov, blødninger , eller for å finne ut svangerskapslengde ved store avvik.

Samme her, sånn er det å bo «litt» usentralt til[emoji28][emoji85] Du får ha det i bakhodet hvis du skal reise sørover, det skal jeg og var kjapp med å bestille meg en time privat dit jeg skal[emoji23]
 
Back
Topp