Graviditetssymptomer sent/tidlig

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Hei:)

Jeg lurer litt på når dere som har vært/er gravide merket de første symptomene? Kom de før eller etter ikm og hva var de første symptomene deres?:) og når i forhold til ikm testet dere positivt?
 
Sammenlignet med vanlig PMS hadde jeg færre symptomer. Mindre kvalme, mindre oppblåsthet og mindre ømme bryster. Var utrolig tissetrengt fra to dager før IKM. Testet ikke før to dager etter IKM. Da var graviditetstesten knallpositiv.
 
Lite symptomer og jammen meg klarer jeg ikke å innbille meg symptomer når jeg ikke er gravid;)
 
Testet positivt 10 DPO (den hadde nok vært positiv 9 DPO men testet ikke før) og hadde til da ingen symptomer. Brystene ble ømme rett etterpå og jeg hadde noen murringer i uke 4-5, det var de eneste symptomene i maange uker.
 
Første gang: ømme bryst fra 7 DPO og metallsmak i munnen fra 10 dpo, og deretter rant det på med diverse symptomer, ene etter det andre.
Andre gang: ingenting spesielt utover at jeg ble mer og mer oppblåst i magen fra uke 6-7, nesten ikke hatt noe symptomer denne gangen. Ble fryktelig sulten fra uke 7-8, og har vel vært skrubbsulten siden. Brystene var ømme ca et kvarter tidlig i 2. trimester, og ellers har bare magen vokst egentlig. :p
 
Back
Topp