Graviditets tester :)

1rosa+spire?

Glad i forumet
Syntes vi skal lage en liten bilde tråd av våre pos tester :)

Skriv gjerne datoen og din første reaksjon <3

Jeg kan jo starte :p


Hele jula har jeg vært uggen og slapp... Uansett hvor lenge jeg sov, var jeg STUUUP trøtt og slakk. Trudde hele tia jeg skulle bli forkjøla. Men neida... Formen ble bare værre og værre. Begynte og bli kvalm + puppene værket. Det kjentes oxo ut som at mensen hele tia skulle komme... Så vi begynte jo å ane ugler i mosen :p 1 januar hadde jeg manna meg opp og fått tak i en digital graviditets test fra cb :) Men den ble ødelagt.... Kom opp en sånn dum bok... Jeg ble så irritert at jeg knakk testen og kasta den...

Senere på kvelden kjøpte mannen en rsfu test til meg på Esso :p Og med en gang vi kom inn døra måtte jeg jo tisse :p Så da tok jeg testen og den ble sykt pos føre jeg rakk og telle til 10 :p Så min reaksjon ble en kjempe latter krampe :D hehe jeg bare lo og lo :) <3

Så venta jeg i 2 dager og tok ny test fra billigtester og dagen etter tok jeg en <3 EN kan jo se tydelig stigning på billig strimlene <3 Moro Moro <3

Så nå venter vi veldig på julekula våres <3

januar033.jpg
 
kasta testene fordi den jeg tok dagen før ikm var så sykt svak og når den tørka så jeg ingen trek at all... og den dig. jeg tok på ikm som det stod gravid 1-2 på blei jo blank etter noen dager? testen blei borte liksom :p har vel et bilde på iphonen men vet ikke åssen jeg får det inn her :p


positiv test lillejul aften
reaksjon - var ganske sikker men når jeg så testen fikk jeg sjok :p
 
får ikke til å laste opp via telefonen jeg:-( får noen andre det til? eller går det ikke ?
men min reaksjon var at jeg ikke klarte å smile. å kom meg av do i fullan fart for å fortelle samboern:)
 
ImageUploadedByBV Forum1357575858.516284.jpgImageUploadedByBV Forum1357575870.332541.jpg
Mine tester :) ble ganske så glad da jeg fikk den første positive testen, og det ble svidd av endel tester før jeg trodde på det ;)
 
Jeg får det ikke til, får bare beskjed om at filen er for stor, har samsung galaxy s2, vet ikke hvordan jeg får de mindre jeg.
 
Samme her. Ingen problem fra iPhone :)
prøvde igjen, men kansje det er bare dere med iphone som får det til:) har samsung galaxy s2:) får se om jeg dår lastet det opp senere.
 
Tok første test 30 desember :) den er veldig veldig svak, så vet ikke om dere kan se det:)
Den digitale tok jeg 3 januar:)

Vet faktisk ikke hvorfor jeg testet. Hadde ingen symptomer, eller jo mensen var en dag eller 2 for sen. Men desember mnd hadde vi lagt prøvingen på hylla pga mannens jobb. For jeg var sikker på att eggløsning var flere dager før han kom hjem.. så når testen plutselig ble positiv, ja da datt jeg nesten av stolen.. hehe.. hadde akkurat lagt en snus under leppa og hadde en nyåpnet øl i hånda..... jeg spytta ut snusen, ga ølen til mannen og gikk og hentet vannflaska... jeg var helt satt ut og jeg trodde det virkelig ikke.. hehe..



Sent from my GT-P5110 using BV Forum
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1357592039928.jpg
    uploadfromtaptalk1357592039928.jpg
    28,7 KB · Visninger: 90
  • uploadfromtaptalk1357592049842.jpg
    uploadfromtaptalk1357592049842.jpg
    22,4 KB · Visninger: 87
Kan så vidt se den streken, men på den digitale var det vell ingen tvil!:)

Hehe.. nei på den første må man ordentlig legge fantasien og godvilja til.. hehe... men nei, ingen tvil på den digitale:):)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum
 
Ja her var det mange fiiine tester <3 blir så glad på våre veine jeg snupper <3
 
Back
Topp