Graviditet og efexor/venlafaxin

Saraby92

Andre møte med forumet
Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere andre som har vært gravide og stått på efexor/venlafaxin eller som evt. Er det nå. Jeg er i nedtrappingsfase i samråd med lege nå, men det er jævlig tungt. Samtidig uroer jeg meg jo for om det har gjort noe skade. Jeg var heldigvis allerede i nedtrappingsfase og var kommet ned til 75 mg per dag da jeg ble gravid, men de siste 75 er skikkelig hardt og jeg blir så dårlig. Jeg venter også på innkallelse til tidlig UL pga. Det men føler det aaaldri dukker opp:arghh:
 
Har ingen erfaring, men sender deg en god klem og håper siste delen går bra [emoji173]️
 
Tuusen takk! :Heartbigred drømmer hver natt at det ikke er liv lenger, så håper det ikke tar for lang tid.
 
Tuusen takk! :Heartbigred drømmer hver natt at det ikke er liv lenger, så håper det ikke tar for lang tid.

Håper du får innkallelsen snart nå da! Det går helt sikkert fint, men skjønner du er bekymret![emoji173]️
Jeg gikk selv på sterke smertestillende når jeg ble gravid, men disse kunne jeg bare kutte ut, selvsagt litt abstinenser men det gikk fort over!

Heier på deg og håper siste kneika med nedtrapping går fint![emoji106]
 
Back
Topp