GravidDagbok2017

Tok en ny i dag og så negativ som du kan få :(
 

Vedlegg

  • IMG_1339.JPG
    IMG_1339.JPG
    125,7 KB · Visninger: 67
Holy, sykt såre nippler !!! Tok en EL test nå før trening for 15 min siden og den slår ut med strek [emoji33] kan graviditet slå ut på EL test ?! Er jo 2 dager over IKM !!!
f85d08d8c4b2d4af42a6a94271e1f949.jpg
 
Holy, sykt såre nippler !!! Tok en EL test nå før trening for 15 min siden og den slår ut med strek [emoji33] kan graviditet slå ut på EL test ?! Er jo 2 dager over IKM !!!
f85d08d8c4b2d4af42a6a94271e1f949.jpg

På el tester får man som regel alltid strek. Da man hele tiden har LH i urinen :) men det sies vel at om man er gravid så får man positiv el test, altså to like sterke streker.

Ville prøvd å kjøpt en test på apoteket :) siden du er to dager over IKM og ingen tr så lover det godt :) håper du får positivt svar:D
 
På el tester får man som regel alltid strek. Da man hele tiden har LH i urinen :) men det sies vel at om man er gravid så får man positiv el test, altså to like sterke streker.

Ville prøvd å kjøpt en test på apoteket :) siden du er to dager over IKM og ingen tr så lover det godt :) håper du får positivt svar:D

Åh :(
Er en økning på EL testen da,ser det ut som..... men nå synser jeg veldig bare :nailbiting::angelic:

Tror og håper på svar i fra legen i morgen :woot: hvis ikke blir det test på torsdag :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_1354.JPG
    IMG_1354.JPG
    138,1 KB · Visninger: 57
Graviditetstesten hos legen var desverre negativ :shifty: :arghh:

Gynekolog timen fikk fint! :shy: Slimhinner var fine, eggstokkene var fine og alt annet så bra ut som hun kunne se !:p

Mannen må ta sædprøve når han kommer hjem, og jeg må vente på mens for å ta tre ulike blodprøver som skal sjekke hormonene mine og om jeg har hatt EL :rolleyes:

Hun trodde jeg mest sannsynlig har EL nå, da testene jeg tok som er til monitoren blir sterkere og sterkere :) så nå blir det Oslo tur i helgen for å besøke mannen min:hilarious: gleder meg til å se om test streken blir sterkere en kontroll sterken nå de kommende dagene :angelic:

Pliiiis kryss fingrene for meg nå jenter :joyful::angelic: kanskje det blir årets julegave:dummy1::dummy::happy093
 
Da å var jeg på plass i Oslo hos mannen, og jobben er gjort for i dag :oops::dummy1::dummy::angelic: Hehe :hilarious:

Ser ut som EL er rett rundt hjørnet:D:eek: så nå mååååbdrt bare klaffe !

Dette er første gang siden oktober jeg har hatt ømme bryster så jeg tror jeg ikke har hatt EL siden da - så håper ikke TR kommer nå om to uker :stop::happy:


La lille spiregurk sitte nå:smiley-angelic001:love017
 

Vedlegg

  • IMG_1399.JPG
    IMG_1399.JPG
    873,7 KB · Visninger: 57
Tok noen EL tester i helgen og jeg mener på den 6 fra bunnen og opp er den sterkeste av dem - hva tenker dere ? Kan det ha vært EL på den svake streken :rolleyes::oops:?!
 

Vedlegg

  • IMG_1450.JPG
    IMG_1450.JPG
    131,8 KB · Visninger: 49
Jeg er gravid !!:D

Endelig er den her :D:dummy1::dummy::Heartred:Heartblue
Testet nå etter jobb! Typen kjørte meg på apoteket og jeg måtte løpe inn på toalettet på senteret for å teste - syntes jeg så en strek men puttet den i posen igjen og løp ut til typen og skal si det ble jubel i bilen :hello2

Sist mens var 19/1 men tok blodprøve som var negativ 6/3 så spent på hva legen sier i morgen :dummy::angelic:


ENDELIG:D *lykkerus*

Begge testene er fra i kvel :)
 

Vedlegg

  • IMG_1483.JPG
    IMG_1483.JPG
    239,3 KB · Visninger: 51
Last edited:
Jeg er gravid !!:D

Endelig er den her :D:dummy1::dummy::Heartred:Heartblue
Testet nå etter jobb! Typen kjørte meg på apoteket og jeg måtte løpe inn på toalettet på senteret for å teste - syntes jeg så en strek men puttet den i posen igjen og løp ut til typen og skal si det ble jubel i bilen :hello2

Sist mens var 19/1 men tok blodprøve som var negativ 3/2 så spent på hva legen sier i morgen :dummy::angelic:


ENDELIG:D *lykkerus*

Begge testene er fra i kvel :)

Gratulerer sååå mye!! [emoji2][emoji2][emoji2]
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp