Gravidapper

Babyverden, gravid og baby, gravid og gravidguiden :p termindato varierer alt fra 30. August til 6. September! Men går for 6. September fram til ultralyd :p
 
Babyverden, gravid og baby, gravid og gravidguiden :p termindato varierer alt fra 30. August til 6. September! Men går for 6. September fram til ultralyd :p

Får ikke Gravidguiden til å funke. Den bare jobber og jobber når jeg ber den om å beregne termin.
Opplevd lignende du?
 
Får ikke Gravidguiden til å funke. Den bare jobber og jobber når jeg ber den om å beregne termin.
Opplevd lignende du?

Lasta den ned men sletta den igjen pga samme problem.. trodde det bare var dårlig nett her jeg er nå.. har brukt den uten problem før så må være ett eller annet som er feil :p
 
Gravid og baby:happy:
 
Jeg har lastet ned 4 apper som sier forskjellig termindato :p noen som vet hvorfor de regner forskjellig? Og ville dere forholdt dere til den siste av de?

Pregnancy+: 3. september
Gravid: 3. september
Gravid og baby: 5.september
Gravid og barn: 6. september
 
Jeg har lastet ned 4 apper som sier forskjellig termindato :p noen som vet hvorfor de regner forskjellig? Og ville dere forholdt dere til den siste av de?

Pregnancy+: 3. september
Gravid: 3. september
Gravid og baby: 5.september
Gravid og barn: 6. september

Spørs instillingene d. 40+0, 40+1, 40+2 elr 40+3
 
Ovia pregnancy, der kan man etterhvert se ca str på handa til baby etterhvert som den vokser! :D har den til iphone :)
 
Back
Topp