Gravid?

Camzz

Andre møte med forumet
Noen andre som ikke føler seg gravide? Jeg har veldig lite symptomer; småkvalm om morgenen, litt trøttere enn vanlig, murringer i magen- thats IT!
Skal på tidlig ultralyd på torsdag (da 6+3) bare for å se om det faktisk er noe der[emoji85]
 
Noen andre som ikke føler seg gravide? Jeg har veldig lite symptomer; småkvalm om morgenen, litt trøttere enn vanlig, murringer i magen- thats IT!
Skal på tidlig ultralyd på torsdag (da 6+3) bare for å se om det faktisk er noe der[emoji85]

Da har du mer symptomer enn meg ;)
Jeg er 7+1 og eneste symptomene jeg har er: mye kviser og litt mer humørsvingninger enn vanlig. Ellers ingenting :p
 
Mer enn meg også. Kun kviser og trøtthet her.
 
Noen andre som ikke føler seg gravide? Jeg har veldig lite symptomer; småkvalm om morgenen, litt trøttere enn vanlig, murringer i magen- thats IT!
Skal på tidlig ultralyd på torsdag (da 6+3) bare for å se om det faktisk er noe der[emoji85]

Det er jo masse symptomer!
 
Kvalm,emosjonell,sliten og trøtt,ligamentstrekk,ømme og vonde pupper,null matlyst og ingenting frister og vil spy av all matlukt. Kunne tenke meg litt mindre symptomer hehee
 
Hehe føler meg til tider virkelig ikke gravid. :p 5+0 i dag så enda tidlig, pluss at jeg var slik når jeg var gravid med frøkna også.. hadde det ikke vært for at magen vokste og noe sparket og slo inni der så hadde jeg nok ikke trodd jeg var gravid. :p
 
kun større pupper her
 
Det tok et par uker, og jeg har fremseles veldig få og svake symptomer, men jeg er ikke i tvil om at jeg er gravid. Jeg har såre brystvorter, noe jeg ALDRI ellers har (har ganske følelsesløse bryster til vanlig) og det gjør vondt i livmor-området hvis jeg nyser eller reiser meg for fort. Jeg kjenner kroppen min og vet at dette kun kan skyldes graviditet:)
 
Ømme bryster, TRØTT og litt småkvalm. I forhold til sist jeg var gravid er jo dette ingenting, vet ikke om det er bra eller ikke? Men hvert svangerskap er vel forskjellig :bookworm:
 
Lite symptomer her også[emoji846]
 
Back
Topp