Gravid?

Strikkeglad

Første møte med forumet
Hei
For ca 2 uker siden opplevde jeg at magen min plutselig vokste! Den har etter dette økt litt i omkrets, og er omtrent lik i str morgen og kveld! Jeg har hatt nedsatt matlyst de siste ukene og har gått litt ned i vekt så opplever ikke at det er fordi jeg har lagt på meg. Har mistenkt graviditet flere ganger de siste mnd men får bare negative tester og har i tillegg mensen på omtrent vanlig tid. Opplever symptomer som økt tretthet, tett i nesen når jeg legger meg, hjertebank ++ men mangler flere "typiske" symptomer. Har legetime til uka men er bekymret og litt urolig? Hvis jeg er gravid tipper jeg at jeg er ca 16 uker på vei... Noen som har noen innspill til hva dette kan være? Evt. Erfaring?
 
Snakket med legen om det?
Ta en ultralyd?
Tvilsomt med graviditet i mine ører, men hvem vet? Burde fått det undersøkt av lege i tilfelle du faktisk er gravid, så bør du jo få oppfølging i svangerskapet.
 
Har legetime denne uka. Jeg er enig med deg om at det hører litt tvilsomt ut, men forstår ikke ellers hvorfor magen skulle vokse...?
 
Som jeg skriver har jeg gått ned i vekt de siste ukene. Hadde endel luft i magen i sommer og dette oppleves annerledes.
 
Back
Topp