Gravid???

B

bella123

Guest
Hei.

Skriver her for å høre om andre har lignende erfaringer. Sluttet på p-pillene i februar. Fikk mensen 3 mars. Har hatt jevnlig samleie helt fra pilleslutt. Lurer derfor på om jeg kan være gravid eller om kroppen tuller med meg.

Har siden EL hatt en del utflod (aldri hatt det), mensmurringer som kommer å går, noen dager svake andre dager ganske kraftige.Har også hatt veldig ømme bryster den siste tiden. I går kveld kom kvalmen for fult, ga seg mot leggetid. I morges var den enda mer kraftig, og har vedvart med ulik styrke hele dagen. Mensen har heller ikke kommet, vet det er normalt at den kan bli forskjøvet når man har sluttet på pillene. men jeg synes symptomene mine er så merkelige.

Har tatt to graviditetstester. Begge negative. Jeg er dog litt usikker på om jeg har testet til riktig tid, da jeg vet syklusen kan bli klusset med etter pilleslutt. Sist test tatt tirsdag 4.april.

Noen som har lik erfaring som meg, og har vært gravid selv om testene har vært negative?
 
Det er mye mulig at pillene har klisset til. Man kan ha problemer med tullete hormoner intill 1 år etter pilleslutt. Hoppet over en mens begge gangene jeg slutta på piller for å bli gravid.
 
Jeg hadde nok ventet enda 2-3 uker før jeg testet, for det er som forrige mann skriver her; det kan ta lang tid før syklusen og symptomene stabiliserer seg.

Det viktige nå er at du spiser sunt og tar folat. :)
 
Jammen ikke godt å si du..
Skikkelig kjedelig å gå sånn å lure. Eneste du kan gjøre er å teste med noen dagers mellomrom viss tanta ikke kommer. Hadde bestilt meg billige tester på nett til dette..
Så er det jo bare å krysse fingrene :D
 
Hei.

Skriver her for å høre om andre har lignende erfaringer. Sluttet på p-pillene i februar. Fikk mensen 3 mars. Har hatt jevnlig samleie helt fra pilleslutt. Lurer derfor på om jeg kan være gravid eller om kroppen tuller med meg.

Har siden EL hatt en del utflod (aldri hatt det), mensmurringer som kommer å går, noen dager svake andre dager ganske kraftige.Har også hatt veldig ømme bryster den siste tiden. I går kveld kom kvalmen for fult, ga seg mot leggetid. I morges var den enda mer kraftig, og har vedvart med ulik styrke hele dagen. Mensen har heller ikke kommet, vet det er normalt at den kan bli forskjøvet når man har sluttet på pillene. men jeg synes symptomene mine er så merkelige.

Har tatt to graviditetstester. Begge negative. Jeg er dog litt usikker på om jeg har testet til riktig tid, da jeg vet syklusen kan bli klusset med etter pilleslutt. Sist test tatt tirsdag 4.april.

Noen som har lik erfaring som meg, og har vært gravid selv om testene har vært negative?


Hei, akkurat dette skjedde med meg når jeg var gravid sist . (Men jeg hadde ikke brukt p piller) testet meg flere ganger da jeg hadde disse symptomene som du har. Men det ble negative tester frem til 2dager etter forventet mens.
 
Takk for fine innspill. Setter stor pris på alle. Mensen kom med et smell i dag.. Gurimalla, så vondt har jeg ikke hatt på lenge! Kan vell kanskje skyldes at det er første "normale" mens uten p-piller? :)
Godt å slippe å gå å lure på om man er gravid eller ikke. Da er det bare å kose seg i påska :)
 
Kjedelig at det gjør så vondt, men godt å få en avklaring da[emoji4]

God påske[emoji4]
 
Back
Topp