gravid?

natteravnen

Flørter med forumet
QxMZGWf.png

Hei dere! For dere som ikke har denne appen så skal jeg forklare litt. De blomstene på kalenderen er "fruktbarhets dag", de hjertene betyr samleie og det grønne er beskyttelse. Egget er eggeløsning og de røde rutene er mens.

Den 4. begynte jeg på p-plaster og siden det ikke virker før ca en uke så ble det da ubeskyttet sex.

Jeg har hatt vonde pupper i 2-4 dager nå, de er spente på en måte. Jeg kjenner ikke noe med mindre jeg strammer brystmusklene eller at noe kommer borti dem.
Jeg hadde også blodig utflod på torsdag (17.).

Jeg lurer på om jeg kan være gravid, hva tror dere?
Er jeg gravid så må jeg jo fjerne p-plasteret fort som fy!
Har heller ikke råd til graviditetstest da alle desemberpengene nå har gått til julegaver.

QxMZGWf.png

Hei dere! For dere som ikke har denne appen så skal jeg forklare litt. De blomstene på kalenderen er "fruktbarhets dag", de hjertene betyr samleie og det grønne er beskyttelse. Egget er eggeløsning og de røde rutene er mens.

Den 4. begynte jeg på p-plaster og siden det ikke virker før ca en uke så ble det da ubeskyttet sex.

Jeg har hatt vonde pupper i 2-4 dager nå, de er spente på en måte. Jeg kjenner ikke noe med mindre jeg strammer brystmusklene eller at noe kommer borti dem.

Har heller ikke råd til graviditetstest da alle desemberpengene nå har gått til julegaver.
Det er bare en test som kan si om du er gravid.Så tror jeg hadde investert i en test.evt lånt penger av noen.Eller stukket innom legevakta.Der jeg går kan man få faktura,så da trenger man ikke betale med en gang.

QxMZGWf.png

Ja, enig med hun over. Er jo helt umulig for oss å vite. Må nok teste. Lykke til! :)

Det er kun en test som kan svare på det

Kanskje noen du kjenner har en test liggende? Nå er det julestengt så det er vel legevakten som ellers kan hjelpe deg. Håper du får svar snart.

Spør noen du stoler på om du kan låne penger. Koster ikke all verden med en test, og det er viktig å utelukke mtp pplasteret. Håper du snart får et svar.

Greit å ta en test for å være sikker! Men kan være så enkelt som at kroppen din reagerer litt på p-plasteret. Uansett ville jeg testa!

Du kan teste gratis hos fastlegen din:) Ser jo ut til at muligheten er der iom at dere hadde ubeskyttet sex 2 dager før eggløsning. Lykke til!

jeg ville vært veldig usikker i ditt sted og tatt en test. kontakt legen. du får nok den testen gratis :)

Back
Topp