Gravid!

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Jeg har testet positivt.... Vi som var i gang med å planlegge søsken-runden! Så mange år og så mye vi måtte gjennom for nr 1. Og nå sitter jeg plutselig her 8 mnd etter fødselen med en positiv gravid-test! Jeg overlykkelig og livredd for at noe er feil! Det synker liksom ikke helt inn dette her...
 
Tusen takk :)
Det er egentlig litt uvirkelig for meg foreløpig!
 
Jeg har testet positivt.... Vi som var i gang med å planlegge søsken-runden! Så mange år og så mye vi måtte gjennom for nr 1. Og nå sitter jeg plutselig her 8 mnd etter fødselen med en positiv gravid-test! Jeg overlykkelig og livredd for at noe er feil! Det synker liksom ikke helt inn dette her...
Wow så bra. Gratulerer så mye
 
Så herlig!! Gratulerer kjempe masse!! :)
 
Tusen takk, jenter :)
 
Helt fantastisk <3 Skulle så inderlig ønske jeg kunne vært like heldig... Hormoner tar virkelig knekken på meg i lang, lang tid...
 
Fantastisk, gratulerer så mye
 
Gratulerer så mye :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :) Håper vi blir like heldig når vi skal prøve på søsken!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gratulerer:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Helt fantastisk <3 Skulle så inderlig ønske jeg kunne vært like heldig... Hormoner tar virkelig knekken på meg i lang, lang tid...
Takk, kjære deg!
Jeg hadde også et litt tungt svangerskap forrige gang, så håper på det motsatte denne gangen! :)
 
Wow, så moro, Zophia! Et hjemmelaget mirakel er virkelig fantastisk. Lykke til med svangerskapet i månedene som kommer! Hurra!!! :)
 
Gratulerer, så fantastisk! Måtte det gå bra i 9 måneder :)
 
Back
Topp