Gravid strømpebukse!!!!

Hehehe. Føler med deg der! Går i 3 plagg jeg også:p Det er hyggelig:) han fikk mye skryt av meg når vi var ferdig:) vi var bare i 1 butikk da, jeg må jo ikke dra det for langt heller:p kanskje mannen din overrasker deg til jul isteden:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Sant, det blir fort for mye, hehe. Men en butikk er fortsatt ganske så bra :) Tviler på at det kommer noen stor overraskelse til jul, han hater å finne julegaver nemlig, hehe :p
 
Sant, det blir fort for mye, hehe. Men en butikk er fortsatt ganske så bra :) Tviler på at det kommer noen stor overraskelse til jul, han hater å finne julegaver nemlig, hehe :p

Det gjør min også:p så jeg kjøper alle gavene, uten han så klart, også må han bare kjøpe den til meg:p og jeg gjør det som regel ganske lett for han med å ha veldig spesifikke ønsker:p haha.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Her bruker jeg å finne gaver til min side og han til sin. Virker aldri som at han er fornøyd med forslagene mine så, hehe. Jeg finner gavene som skal til guttungen og så bruker jeg å finne ut hva jeg skal gi mannen i bursdagsgave samtidig siden han har bursdag rett over nyttår:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nei da kan han like så godt finne de selv:p det er praktisk å få gjort alt samtidig da:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Er det. Liker å vite at jeg er ferdig. Spesielt siden det er noen gaver som må sendes. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg glemte å si at det beste med de buksene var jo at de kostet bare 199,- :D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg feiret overgangen til siste trimester med å kjøpe første mammaplagg :) Kjøpte en svart graviditetsbukse ala dresstype og genser med plass til magen på hm- og jeg må si at det var overraskende herlig å ha på. Alltid trodd at det var så ekkelt å ha det ekstra tøystykket over magen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Bra det er noen snille menn der ute. Min strekker seg også langt, men å bli med på klesbutikk når jeg skal handle er å strekke det for langt. Kanskje ikke for hans del, men for min. Jeg blir stressa av å vite at noen venter på meg... :p
 
  • Liker
Reactions: H27
Bra det er noen snille menn der ute. Min strekker seg også langt, men å bli med på klesbutikk når jeg skal handle er å strekke det for langt. Kanskje ikke for hans del, men for min. Jeg blir stressa av å vite at noen venter på meg... :p
Enig! Hahaha ;) Orker heller ikke ha han med meg på shopping, selv om han lett kan la se engasjerer i at jeg skal ha klær, liker jeg best å ordne sånt alene!! Føler lissom at han "henger" over meg, blir bare stressa!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp