Gravid på P stav?

Camilla1995 ♛

♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken
Oktoberskattene 2015
Er det noen her som har blitt gravide på p-stav?
Jeg har hatt regelmessig syklus i ganske mange måneder nå, og nå skulle jeg hatt mensen for 10 dager siden... hatt endel mensensmerter og, men ingenting blod.
Har kjøpt test i dag, men tørr ikke ta den! Haha.
 
Ifølge legen skal d ikke være mulig- men lykke til [emoji5]
 
Jeg ble gravid på p-piller, og ville være 100% sikker, så jeg søkte rundt, og i følge hva jeg fant på nett er det færrest som har blitt gravid på p- stav, men det er jo mulig.. lykke til! [emoji1]
 
Fult mulig å bli gravid på all prevensjon :p

Ja, men en p-stav som er korrekt plassert og som funker som den skal, så sier legen at den er så godt som 100% sikker!
Dersom du skal velge mellom alle typer prevensjon, så er det den mann velger når mann vil ha best beskyttelse!
Hilsen ho som har vært med utallige jenter på veiledning hos legen om prevensjon!
 
Ja, men en p-stav som er korrekt plassert og som funker som den skal, så sier legen at den er så godt som 100% sikker!
Dersom du skal velge mellom alle typer prevensjon, så er det den mann velger når mann vil ha best beskyttelse!
Hilsen ho som har vært med utallige jenter på veiledning hos legen om prevensjon!

Er fortsatt noen prosent som blir gravide. Uansett korrekt plassert eller ikke. [emoji51]
Nå var uansett ikke spørsmålet mitt det du svarer. [emoji6]
 
Ja, men en p-stav som er korrekt plassert og som funker som den skal, så sier legen at den er så godt som 100% sikker!
Dersom du skal velge mellom alle typer prevensjon, så er det den mann velger når mann vil ha best beskyttelse!
Hilsen ho som har vært med utallige jenter på veiledning hos legen om prevensjon!

All hormonell prevensjon som brukes riktig er tilnærmet 100% sikkert, men ingenting er det, annet enn å avstå fra seksuell kontakt.
Sånn er det bare..
 
All hormonell prevensjon som brukes riktig er tilnærmet 100% sikkert, men ingenting er det, annet enn å avstå fra seksuell kontakt.
Sånn er det bare..

Kan diskuteres! Feks p piller. Jeg kjenner flere som har blitt gravide på de, tross tatt riktig og til fast tidspunkt :)
 
Kan diskuteres! Feks p piller. Jeg kjenner flere som har blitt gravide på de, tross tatt riktig og til fast tidspunkt :)

Ser du hva jeg skriver? Jeg skriver at det ikke er noe som er 100%, og at det eneste sikre er å avstå fra sex. Så du kan diskutere, men det blir en ganske kort diskusjon siden vi er enige. :p
 
Back
Topp